Διαμαρτυρία για τον Καρίμ ή η ελλ. μπλογκόσφαιρα κοιμάται

Στις 6μ.μ. έξω από την Αιγυπτική πρεσβεία, Βασ. Σοφίας 3 στην Πλατεία Συντάγματος μαζεύτηκαν με το ζόρι δεκαπέντε διαδηλωτές, οι περισσότεροι της Φιλελευθερης Συμμαχίας, για να διαμαρτυρηθούν για τον Καρίμ και να ζητήσουν την αποφυλάκισή του. Η συγκέντρωση ήταν ‘σιωπηλή, μοιράστηκαν φεϊγ βολάν στους διερχόμενους, που αγνοούσαν παντελώς το θέμα, και το μόνο που προσέδιδε χρώμα και τραβούσε την προσοχή ήταν τα χρωματιστά πλακάτ με το σύνθημα “Free Kareem” που είχε φέρει η Φιλελεύθερη Συμμαχία.

Εκπρόσωπος των συγκεντρωμένων που παρέδοσε τη σχετική επιστολή στην πρεσβεία, άκουσε να τον ρωτούν αν η διαμαρτυρία αφορούσε κάποιον που φυλακίστηκε στην Ελλάδα!

Η ελληνική μπλογκόσφαιρα δεν μπορεί να βάλει την πράξη της πίσω από τα λόγια της. Από τα 10.000 μπλογκς το να εμφανιστούν 15 άνθρωποι, δηλ. ποσοστό 0,015% μάλλον σημαίνει ότι η ελευθερία που με πύρινα λόγια διακηρρύτει είναι ελευθερία του καναπέ…

14 thoughts on “Διαμαρτυρία για τον Καρίμ ή η ελλ. μπλογκόσφαιρα κοιμάται

  1. jim_hellas

    15 άτομα μόνο;;; Περίμενα κάτι παραπάνω. Όχι κανένα τρομακτικό νούμερο, αλλά τους διπλάσιους σίγουρα…

    🙁

    “Πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές,
    αλλά δεν μίλησα,
    γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
    Κατόπιν ήρθαν για τους σοσιαλιστές,
    αλλά δεν μίλησα,
    γιατί δεν ήμουν σοσιαλιστής.
    Στη συνέχεια ήρθαν για τους συνδικαλιστές,
    αλλά δεν μίλησα,
    γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
    Κατόπιν ήρθαν για τους Εβραίους,
    αλλά και πάλι δεν μίλησα,
    επειδή δεν ήμουν Εβραίος.
    Στο τέλος ήρθαν και για μένα,
    αλλά μέχρι τότε δεν είχε μείνει κανένας
    να μιλήσει για μένα.”

  2. nikan

    @jim_hellas Εγώ είμαι πιο ναϊφ από σένα: περίμενα 50-100. Το είδα κι εγώ το ποίημα. Είναι το καλύτερο σχόλιο

  3. rodia

    Αφού χαιρέτισα τον καλοσυνάτο επισκέπτη των μπλογκ μας, αναφέρομαι στο ποστ: η αποχή αυτή είναι μια πρόγευση του τί θα συμβεί στις 21 Ιουνίου ή κάνω λάθος;
    Ομολογώ την αμαρτία μου: ούτε’γώ βρέθηκα εκεί, στο Σύνταγμα.

  4. jim_hellas

    θα πρέπει να πολεμήσουμε να μην γίνει το ίδιο στις 21 του Ιούνη! Βέβαια νιώθω κάπως περίεργα γιατί εγώ πάλι δεν θα είμαι εκτός Ελλάδας τότε 🙁

  5. freeaction

    Στις 21 Ιουνη ειναι μια υπόθεση που μας αφορά ΟΛΟΥΣ.
    Θα πρεπει να ξεκινήσει μια νεα εξτρατια με banners να το κανουμε γνωστό.
    Θεωρώ απαράδεκτο οτι είμασταν μονο 20 άτομα.
    Το οτι το διοργάνωσε η φιλελευθερη συμαχία δεν θα θα επρεπε να αποθαρυνε καποιους που ιδεολογικά δεν συμβαδίζουν μαζι τους.
    Εγω ημουν εκει μονο και μονο για την υπεράσπιση της ελευθερίας της έκφρασης.

  6. chris m.

    συμμετεχω μεσω του voice for europe και του europeanvalues.org αλλα ρε εσεις δεν ειδα καπου καμια ανακοινωση, τυχαια επεσα στο μπλογκ αυτο. για τις 21 πρεπει να βγουν μπανερ (το κακο ειναι οτι ειναι εργασιμη μερα γμτ) αλλα ειδοποιηστε το κοσμο, παντως λιγοι το ηξεραν για το καριμ, θεμα οργανωσης ειναι

  7. dimos dimitriou

    η αδέσμευτη έκφραση της “αντίθεσης” είναι το μέσον με το οποίο συνδέεται ανθρώπινα ο κόσμος, απο τη κλασσική εποχή ακόμη (ανθρώπινος

    κοινός τόπος κατα τον αριστοτέλη : “η αντίθεση των αντιθέτων”)

    Το πλέγμα απο τις χρήσεις στο δίκτυο, παριστάνει αυτό που κανεις απο μόνος του, είτε πρόσωπο, είτε εταιρεία, είτε κοινωνική είτε κομματική

    συμμαχία!, δεν μπορεί να παραστήσει. Η ίδια η πρακτική δίνει τα μέτρα.

    Η συμμαχια θέλησε να χρησιμοποιήσει τα εξής μέσα για να εκφαστεί:
    1.τα συναισθήματα των “θεατών” για τη φυλάκιση του Kareem, και
    2. πρόσκληση σε διαμαρτυρία μπροστά σε πρεσβεία.

    το μέσον ΔΕΝ παράγει το μήνυμα. Το θυμάστε εκείνο το περίφημο “medium IS the message”:M. Mcluhan,1964, που έγινε και το μανιφέστο για τα

    lifestyle ΜΜΕ?

    Το μήνυμα δεν το δίνουν τα μέσα, το μήνυμα παράγεται ανεξέλεγκτα απο τις ανώνυμες και επώνυμες δικτυώσεις με αντίθετες εκφράσεις. Και όταν

    λέμε “αντίθετες” εκφράσεις, εννοούμε συνήθως, (απο τους κλασσικούς ήδη) το δίκτυο των αντιθέσεων σε αντίθεση με το δίκτυο των συμφερόντων που θελει να εκμεταλευτεί την ελευθερία έκφρασης.

    Η γνώση της “αντίθεσης” βέβαια, κάθε άλλο παρά σημαινει οτι: οι διαχειριστές των φαστφουντ θα πάψουν να ονειρευονται, οτι κάποτε θα εκμεταλευτούν τη γαλουχιση στους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

  8. Oneiros

    Επιβεβλημένη η μεταφορά τέτοιων ακτιβισμών στο δρόμο, και δικαιολογημένη η απογοήτευση, αλλά μη μπερδευόμαστε: δεν γράψανε 10.000 έλληνες bloggers -που διαμένουν στην Αττική, no less- για τον Kareem, αμφιβάλλω αν γράψανε περισσότεροι από όσους παραβρέθηκαν στην εκδήλωση διαμαρτυρίας.

  9. nikan

    @Oneiros Έχω αίσθηση των αριθμών: πριν τη συγκέντρωση 200 άνθρωποι διάβασαν το ποστ μου που την ανακοίνωνε. Βάλε πόσοι διάβασαν τον e-rooster και τον Αθήναιο και βγάλε συμπέρασμα…

  10. Rodia

    Iσως να φταίει το “καπέλωμα” από τη Φιλελεύθερη Συμμαχία και το ότι δεν έγινε έκκληση για συμμετοχή (ανάρτηση σε μπλογκς, κλπ, -δεν είναι αυτονόητα αυτά, βλ. παράδειγμα για Αμμόχωστο) αλλά απλή ανακοίνωση.
    Οπότε, γιατί να πάνε και άλλοι αφού η Φ.Σ. θα ήταν παρούσα;

  11. Simos

    Παιδιά συμφωνώ με τη διαπίστωση περί καναπέ αλλά πρέπει πάντα να έχουμε 2 πράγματα στο νου μας σχετικά με τη συγκεκριμένη κίνηση.
    Α. Οι περισσότεροι bloggers προτιμούν την “ανωνυμία” τους και δεν θέλουν να φανερωθούν έστω και για έναν καλό σκοπό.
    Β. Η συγκερκιμένη διαδήλωση ήταν υπό την “καθοδήγηση” ενός πολιτικού κόμματος κάτι που ίσως φανερώνει ότι η παρουσία εκεί είναι και αποδοχή του συγκεκριμένου κόμματος.

    Εγώ προσωπικά είμαι πολύ προσεκτικός γιατί έχω πάθει κι έμαθα. Δεν θέλουν και πολύ οι κάθε είδους κομματικοί να σε βαφτίσουν “δικό τους”. Κι εγώ έχω μια ουδετερότητα που φύλαξα με νύχια και με δόντια. Πιστεύω και αρκετοί ακόμα πιστεύουν το ίδιο.

    Βέβαια αυτά όχι για να κρυφτούμε από το χαρακτηρισμό του καναπέ που βαραίνει όλους μας…

    Βέβαια ακόμα και στην Ιαπωνία όπως αναφέρουμε στο Blogger*s FAX, αν και οι αναγνωσιμότητες των blogs είναι στα ύψη, η κοινωνική κινητοποίηση είναι πολύ χαμηλή κάτι που σημαίνει ότι το ένα δεν συνεπάγεται το άλλο (όπως και στα 1000 blogs με τα 15 άτομα).

    Προσωπικά πιστεύω πιο πολύ στη δύναμη του ελεύθερου λόγου (της δημοσιότητας, της παρακίνησης, της ενημέρωσης) μέσα από τα blogs παρά στην φυσική κινητοποίηση.

    Sorry για το σεντόνι.

    Σ.

Comments are closed.