Blog Marketing: Άρθρο του Marketing Week

Marketing week logoΈγραψε ήδη ο Τιτάνας. Τον αφορά διπλά άλλωστε: και ονομαστική αναφορά στο άρθρο και αναφορά στην καμπάνια του Auris που συμμετείχε.

Ενδιαφέρον άρθρο του Περικλή Βανικιώτη που επιτρέπει να ‘οσμιστείτε’ το τοπίο και να καταλάβετε τι έρχεται.

Εγώ στέκομαι εδώ:

“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι μάρκες θα «πλησιάσουν» τους bloggers και θα προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν το κανάλι επικοινωνίας τους με το κοινό τους” επισημαίνει ο Γιώργος Μαρμαροκόπος. “Μοιάζει πιο άμεσο, πιο αληθινό, πιο ανιδιοτελές, πιο ανθρώπινο. Είναι η σύγχρονη “γειτονιά”, το σύγχρονο “καφενείο”, αλλά με παγκόσμια εμβέλεια!”
Η εξυπνάδα που χρειάζεται τόσο από τις μάρκες όσο και από τους ίδιους τους bloggers, είναι να διατηρήσουν αυτά τα χαρακτηριστικά και να μην τα παραβιάσουν. Οι μάρκες θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές στον τρόπο, το ύφος και την εγκυρότητα των πληροφοριών που τους διαθέτουν και οι bloggers θα πρέπει να προσέχουν πολύ τι, πώς και πότε επικοινωνούν μια πληροφορία.

3 thoughts on “Blog Marketing: Άρθρο του Marketing Week

  1. papo

    έλα τι λες….γιατι εγώ δεν βλέπω καμία εξυπνάδα στο ellada! λίγο ακόμε με το auris και απο καλή ιδέα θα γινόταν – μας τα πρήξατε big time!

  2. nikan

    papo Περίμενα να σχολιάσεις κανένα πιο τεχνικό θέμα, όχι κάτι για μάρκετιν… 🙁

  3. papo

    σε διαβάζω τακτικά…μερικά τα σημειώνω και για το podcast απλά τώρα έτυχε!

Comments are closed.