Google: Τα cookies θα λήγουν σε δυό χρόνια

Η επίσημη ανακοίνωση λέει ότι στην Google άκουσαν τις φωνές που εκφράζουν ανησυχία για την ιδιωτικότητα και τα προσωπικά δεδομένα, κι ανταποκρίθηκαν: τα cookies που στέλνει η Google θα έχουν χρόνο ζωής διετία.

Πολύ δεν είναι; Αμα σκεφτείτε ότι τα προηγούμενα cookies έληγαν το 2038, μιλάμε για μεγάλη περικοπή!
Επί της ουσίας όμως τι αλλάζει; Στο ιντερνετ που τα πάντα μεταβάλλονται πολύ γρήγορα, το να ξέρει κανείς τις συνηθειές σου για 2 χρόνια, είναι υπεραρκετό για να βγάλει συμπεράσματα για σκοπούς marketing.

Πάντως σα δημοσιοσχετίστικη κίνηση παίρνει εύσημα. Έρχεται δε σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης για anonymizing των server logs κάθε 18 μήνες.

Το ερώτημα που έχω εγώ όμως είναι ποια αρχή ελέγχει την εφαρμογή αυτών των πολιτικών που ανακοινώνουν οι εταιρείες. Μ’ άλλα λόγια, πως ξέρουμε ότι αυτό που ανακοινώνεται, εφαρμόζεται κι όλας;

BuzzCullBazaBobitcheckitdigmemindblogshootme

Κατέβασε το metamarks plugin

5 thoughts on “Google: Τα cookies θα λήγουν σε δυό χρόνια

  1. Oneiros

    Σιγά τα ωά.
    Όπως λέει κι ο Singel στο Threat Level με περισσή ειρωνία, αν θέλουν να μας πείσουν για τις καλές τους προθέσεις απέναντι στην ιδιωτικότητά μας, ας ξεχωρίσουν τα cookies προτιμήσεων από εκείνα της καταγραφής.

  2. JustAnotherGoneOff

    Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός σε cookies προτιμήσεων και καταγραφής. Αλλά το κακό είναι, ψάχνω και στην Wiki ανεπιτυχώς, ότι αυτά δεν ρυθμίζονται από τον browser ως προς τα είδη τους.

    Και προφανώς, Όνειρε, τα cookies προτιμήσεων είναι τα “επικίνδυνα”;

  3. nikan

    @Oneiros Ενδιαφέρον το άρθρο στο wired.

    @Jago Δεν υπάρχει. Τα cookies είναι μικρά αρχεία που στέλνει ο εκάστοτε web server στον υπολογιστή μας. Το τι θα περιέχουν καθορίζεται προγραμματιστικά. Αυτό που λέει το άρθρο είναι να στέλνται δυο αντι για ένα cookies με διαφορετικές πληροφορίες το καθένα.
    Επίσης η google δεν είναι δέντρο. Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο. Την πρακτική της ακολουθούν οι περισσότεροι. Αν πειστεί να σεβαστεί την ιδιωτικότητα, οι άλλοι δεν θα μπορούν να αρνηθούν.

  4. Oneiros

    Έτσι κι αλλιώς στέλνονται δύο και παραπάνω πολλές φορές cookies από τα περισσότερα sites, το θέμα είναι να πιεστούν οι εταιρείες να διαχωρίζουν συστηματικά την πληροφορία. Πιό επικίνδυνες για την ιδιωτικότητα είναι προφανώς οι πληροφορίες πλοήγησης (clickpath) παρά οι πληροφορίες προτιμήσεων, ειδικά αν πειθαναγκαστούν οι εταιρείες να ανωνυμοποιούν τις δεύτερες για στατιστική επεξεργασία. Έτσι κι αλλιώς, το data mining δεν απαιτεί επώνυμα δεδομένα για την εξαγωγή συμπερασμάτων, συνεπώς η δουλειά των διαφημιστών μπορεί να γίνει χωρίς να μας φακελώνουν (άλλο τώρα αν γίνονται άπληστοι).

Comments are closed.