Διαγωνισμοί για βίντεο καλοκαιριάτικα

Δύο έχω πάρει είδηση μέχρι στιγμής: της Google για το Gmail και του Live Earth για τη δημιουργία ενός ecospot.
Με μια διαφορά: για το Gmail δημιουργείται σκηνή που θα περιληφθεί σε ένα μεγαλύτερο σποτάκι αποτελούμενο από παρόμοιες σκηνές άλλων χρηστών ενώ στο 60 seconds to save the earth (έτσι λέγεται η καμπάνια για τη δημιουργία του δεύτερου σποτ) μιλάμε για ολόκληρο φιλμάκι 15, 30 ή 60 δευτερολέπτων που θα περάσει από κριτική επιτροπή (με μπόλικα celebrities) και τελικά, αν βγει στην εικοσάδα, θα ψηφιστεί από τον κόσμο για την πρώτη θέση.

Στην περίπτωση του Gmail σκοπός των κλιπ είναι να φανεί πως ταξιδεύει ένα mail τον κόσμο. Χρειάζεται να τυπώσετε αυτό και να το χρησιμοποιήσετε εμφανώς στο κλιπ σας. Προθεσμία μέχρι 13/8. Παράδειγμα:


Περισσότερα εδώ.

Στη δεύτερη περίπτωση απαιτείται να δείξετε με το φιλμάκι σας πως μπορεί κανείς να λύσει την κλιματολογική κρίση που σωβεί. Κι έχει και δώρο! Ένα υβριδικό αυτοκίνητο.
Περισσότερα εδώ.

Και το σχετικό διαφημιστικό με την Cameron Diaz.

Powered by ScribeFire.