Google παραπομπές: πολλές αλλά άδειες

Σήμερα έκανα λίγο ‘φασίνα’ στο μπλογκ γιατί παραείχε γίνει αργό και ‘βρώμικο’. Μείωσα τον αριθμό των ποστ της πρώτης σελίδας από 10 σε 5 και ξήλωσα  κάποια add-ons που τρέχουν με javascript και που φορτώνουν αργά, μεταξύ των οποίων τα  feedflares που βγαίναν κάτω από τα ποστ και τις διαφημίσεις (Google Adsense)!
Σε αντικατάσταση είπα να βάλω ένα μικρό κουμπάκι στη sidebar και καθώς έψαχνα να βρω τι και πως πήρα είδηση ότι οι παραπομπές της Google στα Ελληνικά έχουν αυγατίσει. Δείτε:

Από οργάνωση σκίζουμε που έλεγε και τ’ ανέκδοτο, γιατί πάρα μέσα δεν βρίσκεις και πολλά πράγματα ακόμα. Ελληνικά δε, τίποτα. Ε, δεν τάχει μάθει η αγορά. Δεν ξέρω αν έγινε επίσημη ανακοίνωση ή η Google επαφίεται στο viral marketing, και βαριέμαι πολύ να το ψάξω.Με τη δυνατότητα αναζήτησης στον Google Reader εντόπισα εύκολα τη σχετική ανακοίνωση της Google. Σημειωτέον ότι σ’ αυτές τις διαφημίσεις δεν πληρώνεται κανείς για ένα απλό κλικ. Το μοντέλο είναι Cost Per Action, δηλαδή πρέπει ο επισκέπτης να κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Στην περίπτωση, ας πούμε, που η παραπομπή αφορά τον Firefox με την Google Toolbar, πρέπει να εγκαταστήσει ο επισκέπτης και τα δύο.
Το CPA μοντέλο γεννάει ενδιαφέροντα ερωτήματα: αν το προϊόν είναι πολιτικός, το action προφανώς είναι να τον ψηφίσεις.
Έχει διασυνδεθεί η google με τα ελληνικά εκλογικά κέντρα;;;;;

Πέρα από την πλάκα, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοί από τον ελληνικό χώρο θα μπουν στην προώθηση των προϊόντων τους μεσω Google.

2 thoughts on “Google παραπομπές: πολλές αλλά άδειες

  1. lexx

    Το είχα παρατηρήσει κι εγώ. Είναι πολύ ενδιαφέρον και… άδειο. :p

  2. nikan

    @lexx Το αστείο είναι που η πρώτη παραπομπή από τις λίγες που εμφανίζονται (όλες μη ελληνικές) αφορά κάτι που έχει σχέση με Ινδικούς Γάμους!

Comments are closed.