Knowhow: το περιοδικό που έγινε μπλογκ

Το Κnowhow οι λίγο πιο παλιές καραβάνες θα το θυμούνται σαν μηνιαίο περιοδικό για επιχειρηματικά θέματα. Δημιούργημα του Στάθη Χαϊκάλη, παλιού γνωστού δημοσιογράφου ( και μετέπειτα συνεργάτη και φίλου), ήταν για αρκετά χρόνια το κέντρο των προσπαθειών του. Δυστυχώς η κρίση στην αγορά των περιοδικών κι οι γενικώτερες ισχνές αγελάδες στη διαφήμιση δεν το άφησαν να ευδοκιμήσει.

Ο Στάθης Χαϊκάλης συνέχισε την επιχειρηματική του πορεία όμως, και σήμερα είναι διευθύνων σύμβουλος της Communication Effect,της PR εταιρείας που τον Ιούνιο μας έδωσε την εκδήλωση μπλογκ και πολιτική (που με τις μετέπειτα εξελίξεις και την προκήρυξη εκλογών αποδείχτηκε very well timed).

Παράλληλα ασκείται και στο σπορ του blogging ο ίδιος και πρέπει να είναι, αν όχι ο μόνος, ίσως από τους λίγους διευθύνοντες συμβούλους που το κάνουν. Βοηθάει βέβαια και το δημοσιογραφικό παρελθόν και το αντικείμενο της εταιρείας του.

Το Knowhow παρολαυτά δεν εξαφανίστηκε. Συνέχισε τη λειτουργία του μόνο σαν ηλεκτρονικό περιοδικό/portal για κάποιο διάστημα.

Τις προάλλες όμως ανακάλυψα μια ενδιαφέρουσα μετεξέλιξή του: η παλιά πλατφόρμα εγκαταλείφθηκε και το knowhow ‘ντύθηκε’ wordpress κι έγινε ένα ιδιότυπο μπλογκ-περιοδικό. Δεν έχω μιλήσει με το Στάθη για τους σκοπούς και τους στόχους του κι έτσι ότι γράφω είναι καθαρά δικές μου εντυπώσεις και συμπεράσματα κι ότι αντλώ από το ίδιο το μπλογκ/περιοδικό . Όπως αυτό:

Το knowhow.gr βρίσκεται μπροστά στην τρίτη «μετενσάρκωσή» του και βάζει ένα πολύ συγκεκριμένο στόχο. Ανάπτυξη ιδεών και δικτύωση (networking) σε χώρους που έχουν σχέση με τα ενδιαφέροντά μας: στρατηγική, επικοινωνία, καταναλωτική συμπεριφορά, ψηφιακός πολίτης , βιώσιμη ανάπτυξη. Επιτρέπει και επιζητεί το διάλογο, γι’ αυτό έχει δομή blog

Είναι πολύ νωρίς να αποτιμήσει και να κρίνει κανείς την αξία και την επιτυχία αυτής της κίνησης, δεν μπορεί όμως να της αρνηθεί την πρωτοτυπία. Προσωπικά βρήκα ενδιαφέροντα άρθρα στο περιοδικό-μπλογκ, το οποίο ήδη το έχουν ανακαλύψει αναγνώστες και το σχολιάζουν, κι ιδιαίτερα στάθηκα στις παρουσιάσεις των ιστοσελίδων πολιτικών (Μπακογιάννη, Διαμαντοπούλου) που περιέχουν νέα στοιχεία με interactivity και social media χροιά, πράγματα που μ’ ενδιαφέρουν και θεματικά και επαγγελματικά.

Τελικά, σκέφτομαι ότι ίσως το Κnowhow να αποβεί η συμβολική αρχή της στροφής από τα παραδοσιακά στα νέα μέσα στον τόπο μας. Θα δείξει. Και για να δείξει, του ευχόμαστε καλή επιτυχία.

One thought on “Knowhow: το περιοδικό που έγινε μπλογκ

  1. Pingback: Back to blogging « Interactive Ideas

Comments are closed.