Blog Council: Οι εταιρείες θέλουν να πάρουν σοβαρά το blogging. Μπορούν;

blogcouncil Η είδηση για το επαγγελματικό blogging είναι σίγουρα η δημιουργία του λεγόμενου Blog Council (του μπλογκοσυμβουλίου να το μεταφράσουμε; χάλια όνομα,όπως και να ‘χει). Οι εταιρείες AccuQuote, Cisco Systems, The Coca-Cola Company, Dell, Gemstar-TV Guide, General Motors, Kaiser Permanente, Microsoft, Nokia, SAP, και Wells Fargo αποφάσισαν να συνασπιστούν και να ανταλλάξουν απόψεις και πρακτικές στο θέμα του εταιρικού blogging και να τις προωθήσουν από κοινού. Να δημιουργήσουν επίσης μέτρα απόδοσης της επένδυσης στο εταιρικό blogging, να δικτυώσουν τους ασχολούμενους με το θέμα μεταξύ τους, κ.α.

Ίσως να χάνω κάτι, αλλά δεν υφίσταται η έννοια standardization στο blogging. Η ανταλλαγή απόψεων και πρακτικών μπορεί να είναι χρήσιμη, αλλά φοβάμαι ότι η  κίνηση  θα καταλήξει σε κάτι σαν “Εταιρικό εγχειρίδιο για blogging” όπου οι εταιρικοί bloggers θα πρέπει να ορκίζονται όρκο ζωής και θανάτου.

Το βασικό πρόβλημα των εταιρειών και ειδικά των μεγάλων εταιρειών με το blogging, είναι ότι δεν είναι διατεθιμένες να αφήσουν τους bloggers να γράψουν ελεύθερα. Δεν νοείται, ας πούμε, να γράφει ο εταιρικός blogger ένα κείμενο και να πρέπει να  το εγκρίνει ο μάνατζέρ του. Πρέπει να είναι μ.. για να δεχτεί να το κάνει. Κι αν είναι, τότε δεν είναι blogger.

Αν πάλι το θέμα των εταιρειών είναι ότι έχουν συναίσθηση αυτής της αδυναμίας τους και το blog council είναι ένα forum ανταλλαγής ιδεών για το πως μπορούν να υπερκεράσουν τα εμπόδια που θέτουν οι ίδιες στον εαυτό τους, τότε μπορεί να είναι καλοδεχούμενο. Αλλά αν κρίνουμε από τα δύο πρώτα “news posts” του Blog Council (μια ανακοίνωση τύπου και Frequently Asked Questions, ναι, δεν κάνω πλάκα) μάλλον είναι άλλο το πνεύμα…

One thought on “Blog Council: Οι εταιρείες θέλουν να πάρουν σοβαρά το blogging. Μπορούν;

Comments are closed.