mbr-15: Φοιτητές, από τα μπλόκα στα μπλογκ

Συζήτηση με τον Τάσο, τον Γιώργο και τον Άγγελο των akyro.net, foititakos.gr και newsfilter.gr. Η συζήτηση έγινε την περασμένη Κυριακή μέσω Skype.

Το μουσικό κομμάτι στην αρχή είναι το “The sick banquet” από τους “The precious band” και το άλμπουμ “Baroque”.

Τα links για όσα αναφέρονται στη συζήτηση στο http://del.icio.us/metablogging/mbr-15 (Ευχαριστώ για το μάζεμα, Τάσο)

19 thoughts on “mbr-15: Φοιτητές, από τα μπλόκα στα μπλογκ

  1. Ekdotakos

    Δηλαδή τώρα είμαι διάσημος; 😛

    Πολύ ωραίο podcast, ειδικά αυτός ο Γιώργος, φοβερός! χαχαχα

  2. topapei

    ta xairetismata k apo mena!akousa ti sunenteuksi…bebaia allou sumfwnisa allou oxi….k auto einai to thetiko!

  3. kbee

    Χαίρετε, εγώ είμαι ο Τάσος από άκυρο.net
    Ξανα άκουσα το podcast και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον τελικά! Βέβαια είχα κάποια τεχνικά προβλήματα, συγχωρέστε με! Τέλος πάντων κάποια Show-Notes ενδεικτικά από αυτά που ακούστηκαν:
    http://www.spinellis.gr/index.html.var
    http://en.wikipedia.org/wiki/WiMAX
    http://www.asoee-online.gr

    Για την κ. Θωμά και την κόντρα που ακούστηκε:
    http://www.locandiera.gr/2007/11/13/vlax/ και
    http://www.akyro.net/2007/11/24/to-monitor-i-dimosiografos-ke-to-email/

    http://diodos.gsrt.gr/ [φοιτητικό internet]
    http://www.jadehellas.eu/

    Ελπίζω να μην ξέχασα πολλά πράγματα. Θα ετοιμάσω και ένα ποστ με προτάσεις για εφαρμογές web2.0 στην Παιδεία!

  4. nikan

    @john Karakatsanis και nmpardakis Δεν ξέρω αν είστε φοιτητες παιδιά. Αν ναι, θα ήθελα όχι μόνο τα σχόλια για το ποντκαστ, αλλά τις απόψεις σας γι αυτά που λέγονται γιατί οπωσδήποτε το ‘δείγμα’ των συνομιλητών φοιτητών δεν μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό, κι όσο περισσότεροι καταθέσετε μιά άποψη, τόσο καλύτερη εικόνα θα σχηματίσουμε για το θέμα.

    @Ekdotakos Διάσημε, πρόσεχε γιατί σε διαβάζουν :)

    @topapei Μα γιατί δε λες που διαφωνούσες; Και δεν ήταν συνέντευξη, συζήτηση ήταν 😉
    @kbee Thanks Τασος. Να σε προσλάβω να μου γράφεις τα Show notes; 😀

  5. chzigkol

    Νίκο, πολύ καλή προσπάθεια…Αν σκέφτεστε να το προσπαθήσετε ξανά καλά κάνετε. Απλώς φροντίστε να συνεννοηθείτε για μια θεματολογία πιο συγκεκριμένη και να σας ενδιαφέρει όλους σας.

    Συνεχίστε και πάλι μπράβο για την προσπάθεια

  6. nikan

    @chzigkol Ευχαριστώ αλλά δεν κατάλαβα τι έννοεις “να το προσπαθήσουμε”. Να ξανακάνουμε podcast για φοιτητές;

  7. chzigkol

    Βασικά εννοώ να μαζευτείτε ξανά για podcast. Τώρα, εντάξει υπήρχε ένα κοινό στοιχείο το ότι τα παιδιά είναι φοιτητές, αλλά γενικά η ιδέα του podcast με άτομα από διαφορετικά blogs μου άρεσε.

  8. Pingback: Άκυρο.net in Metablogging Radio | άκυρο.net :: the blog

  9. chzigkol

    @nikan Αν αυτό είναι κανόνας στο mbr τότε μόλις κέρδισες έναν ακόμα ακροατή

  10. πρεζα tv

    Μπραβο παιδια….Πολυ καλο το pod!!!Ελπιζω σιγα σιγα να κανουμε τα podcast το απολυτο must!!!

    Ασχετο…Εμας δεν μας ακουει κανενας;;;

  11. Rodia

    Ακουσα για εφαρμογες στην Παιδεια και στα παν/μια και θυμηθηκα τη συζητηση που ειχα με φοιτητη μπλογκερ -ειναι ψιλοχαμενος αυτο τον καιρο- που μου διηγηθηκε μια απιστευτη ιστορια. Οτι μπηκε δλδ στο σαιτ της σχολης του και… βαθμολογησε τον εαυτο του σε μαθηματα που δεν ειχε καν εξεταστει! Βεβαια, επειδη ειναι καλο παιδι και ικανοτατος φοιτητης, ξαναμπηκε και τα εσβησε αφου κρατησε αποδεικτικα στοιχεια. Στην ενεργεια αυτη προεβη για να αποδειξει στον καθηγητη του το διατρητο του συστηματος που χρησιμοποιειται. Ελπιζω να αλλαξε τωρα που το γραφω.

  12. nikan

    @πρεζα tv αγάλι αγάλι γίνεται κι η αγουρίδα μέλι 😉

    @Ροδιά Τώρα γιατί αυτό δεν μου κάνει καμία μα καμία εντύπωση;

  13. tlhmvn

    Γεια σας φοιτητές και σπουδαστές.
    Βλέπω ότι κάνετε εδώ και χρόνια καταλήψεις σε Σχολές.
    Οι καταλήψεις σας κρατάνε λίγες μέρες και μετά αφήνετε να συνεχιστεί η λειτουργία των Σχολών που καταλάβατε.
    Ξέρετε με τι μοιάζετε;
    Μοιάζετε με κάποιον που τη γυναίκα με την οποία είναι παντρεμένος τη χαίρονται άλλοι.
    Την παίρνουν στο σπίτι και στο κρεββάτι τους, πάνε μαζί της σε εκδρομές και σε διασκεδάσεις, τους συγυρίζει το σπίτι κάθε μέρα, τους μαγειρεύει.
    Εσείς, όλο αυτό το διάστημα, της στέλνετε τα λεφτά που βγάζετε από τη δουλειά σας, όπως βέβαια κάθε παντρεμένος άντρας έχει υποχρέωση να κάνει για τη γυναίκα του, που δε δουλεύει.
    Και κάποτε, μια φορά στα πέντε χρόνια, θυμόσαστε ότι έχετε μια γυναίκα παντρευτεί, που εκτός από δικαιώματα έχει και υποχρεώσεις απέναντί σας. Και λέτε μέσα σας: δεν είναι κρίμα κι άδικο να αυνανίζωμαι πέντε χρόνια τώρα ενώ η γυναίκα μου γυρίζει με τον ένα και με τον άλλο; Και της παραγγέλνετε να ’ρθει.
    Μα και να ήθελε εκείνη δεν την αφήνει ο προστάτης της.
    Και τότε παίρνετε τη μεγάλη απόφαση να έχετε οπωσδήποτε και σεις, για λίγο έστω, τη γυναίκα σας δική σας. Και κάνετε κατάληψη και απαιτείτε από τον προστάτη της να σας τη στείλει.
    Αυτός, αφού σας απολαύσει πρώτα πεσμένους στα γόνατα για μέρες να τον παρακαλάτε, σας τη στέλνει.
    Αμέσως εσείς τότε τη ρίχνετε στο κρεββάτι και κάνετε έρωτα μαζί της.
    Όταν χύσ—, αυτή σηκώνεται γρήγορα και τραβάει πάλι για τον αγαπητικό της χωρίς ούτε να σκουπιστεί πρώτα καλά καλά. Σκουπίζεται καθ’ οδόν προς τον -μόνιμο ελέω υμών- γαμ– της . Και την ευνοείτε και σεις αυτή τη γρήγορη φυγή της και το ενώπιον όλων σκούπισμά της, γιατί αυτό θα είναι μια απόδειξη για την κοινωνία που γελάει μαζί σας τόσα χρόνια, πως μέσα στα χιλιάδες πηδήματα που έγιναν μέχρι τότε στη νόμιμη γυναίκα σας, το ένα έγινε από σας.

    Γεια σας φοιτητές και σπουδαστές-αλήθεια,κανείς δε θα πει για σας πως παραβήκατε το νόμο…
    Ένας από κείνους που γελάει με τα θλιβερά καμώματά σας.

  14. kokovios

    Nomizw oti to palikari perigrafei proswpiko tou vioma opote den tha sxoliasw …

    Se oti exei na kanei me tis katalipseis, h alithia panta einai kapou anamesa.

Comments are closed.