Μποϋκοτάζ στο γάλα: δουλεύει

Στην βδομαδιάτικη επίσκεψή μου στο σουπερμάρκετ διαπίστωσα ότι το μποϋκοτάζ στο γάλα που είχε εξαγγελθεί μέσα από τα μπλογκ και που υποστηρίζεται από τις καταναλωτικές οργανώσεις, δουλεύει!

Συνήθως πηγαίνω μεσημεριανή ώρα και πάντα έχω πρόβλημα να βρω γάλα. Σήμερα τα ράφια ήταν γεμάτα κι επιπλέον υπήρχε μια επιγραφή που έλεγε ότι υπάρχει έκπτωση 5% σε όλα τα γάλατα. Η έκπτωση απέχει βέβαια να είναι διόρθωση στην διαφορά τιμής που παρατηρείται με τα άλλα κράτη, αλλά κάτι είναι.

Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό και ρώτησα την υπεύθυνη του καταστήματος αν η έκπτωση είναι λόγω του μποϋκοτάζ. Αρνήθηκε, στην αρχή, και μου είπε ότι το σουπερμάρκετ κάνει ειδικές προσφορές σε 2-3 είδη. Επέμεινα λέγονταςπως  γίνεται να συμπίπτει η συγκεκριμένη προσφορά με την περίοδο του μποϋκοτάζ, οπότε παραδέχτηκε ότι έγινε λόγω του θορύβου γύρω από το θέμα.

Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύουν τα σουπερμάρκετ, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι η έκπτωση σε όλα τα γάλατα έγινε χωρίς συνεννόηση με τις γαλακτοβιομηχανίες. Γιατί στο κάτω κάτω να επωμιστεί το κόστος το σούπερμάρκετ που είναι ενδιάμεσος; Εκτός αν κι είναι λόγω των ενδιαμέσων που η τιμή έχει πάει εκεί που έχει πάει.

10 thoughts on “Μποϋκοτάζ στο γάλα: δουλεύει

  1. linguafranca

    Τα ίδια κ γω σήμερα! Ίδια επιγραφή, γεμάτα ράφια! Γάλα, όμως, τελικά δεν πήρα γιατί δεν υπήρχε μπουκάλι με κάτω από €1…

  2. Titaans

    Δεν έχει γάλα Carrefour ή Praktiker ή δεν ξέρω και γω τι με κόστος κάτω από 1 ευρώ φτιαγμένο από πράσινες αγελάδες που ακτινοβολούν όταν μπουν σε τούνελ; Δεν είμαι υπέρ αυτού που γίνεται με τις τιμές αλλά με τον ένα ή άλλο τρόπο ο κόσμος αγοράζει απίστευτες ποσότητες από τα διάφορα “μην επώνυμα” προϊόντα (τροφή και άλλα) που κανείς όμως δεν αναρωτιέται γιατί είναι τόσο φθηνά… παίζει μόνο η παπαγαλίστικη ατάκα “δεν κάνουν marketing – δεν είναι μάρκα” για αυτό έχουν χαμηλότερο κόστος. Ίσως η ποιότητα πρέπει να επιβραβεύεται και να πληρώνεται λίγο πιο ακριβά (εκτός καρτέλ!!!)

  3. Διαλεκτή

    Πήγα τελικώς σούπερ μάρκετ και επιβεβαίωσα όσα γράφονται παραπάνω, κι εγώ. Σε πληθώρα τα μπουκάλια φρέσκο γάλα, κανένα κάτω από ευρώ, και προσφορές. (Μαρινόπουλος όλα αυτά)

  4. linguafranca

    Τα ίδια κ γω σήμερα! Ίδια επιγραφή, γεμάτα ράφια! Γάλα, όμως, τελικά δεν πήρα γιατί δεν υπήρχε μπουκάλι με κάτω από €1…

  5. Titaans

    Δεν έχει γάλα Carrefour ή Praktiker ή δεν ξέρω και γω τι με κόστος κάτω από 1 ευρώ φτιαγμένο από πράσινες αγελάδες που ακτινοβολούν όταν μπουν σε τούνελ; Δεν είμαι υπέρ αυτού που γίνεται με τις τιμές αλλά με τον ένα ή άλλο τρόπο ο κόσμος αγοράζει απίστευτες ποσότητες από τα διάφορα “μην επώνυμα” προϊόντα (τροφή και άλλα) που κανείς όμως δεν αναρωτιέται γιατί είναι τόσο φθηνά… παίζει μόνο η παπαγαλίστικη ατάκα “δεν κάνουν marketing – δεν είναι μάρκα” για αυτό έχουν χαμηλότερο κόστος. Ίσως η ποιότητα πρέπει να επιβραβεύεται και να πληρώνεται λίγο πιο ακριβά (εκτός καρτέλ!!!)

  6. Διαλεκτή

    Πήγα τελικώς σούπερ μάρκετ και επιβεβαίωσα όσα γράφονται παραπάνω, κι εγώ. Σε πληθώρα τα μπουκάλια φρέσκο γάλα, κανένα κάτω από ευρώ, και προσφορές. (Μαρινόπουλος όλα αυτά)

  7. Pingback: Newsfilter » Το Top 5 της εβδομάδας (08- 14 Ιουνίου 2008)

  8. Ιωσήφ

    Όταν η ίδια εταιρεία παρασκευάζει το ίδιο γάλα (η Μεβγαλ πχ) και απλά το συσκευάζει σε διαφορετικά Τετραπακ, τότε είναι σαφές ότι η διαφορά τιμής ανάμεσα στο “επώνυμο” και το ΙΔΙΟ “own brand” γάλα, οφείλεται στην ενσωμάτωση του κόστους διαφήμισης (ποιος περιμένεις να το πληρώσει) αλλά και στην απόφαση της εταιρείας να έχει διαφορετικά ποσοστά κέρδους ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ (βασικές γνώσεις μάρκετινγκ). Γιατί αυτά που λες θα ήταν θεμιτά και πραγματικά, αν το γάλα έκανε όσο και στην Αυστρία που έχει ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ και μια ανάλογου μεγέθους αγορά. Απλά στην Αυστρία, ο καταναλωτής με την συμπεριφορά του έχει επιβάλλει στον βιομήχανο να ακολουθεί μια πιο ορθολογική τιμολογιακή πολιτική (αλλιώς θα κλείσει).
    Έτσι λοιπόν, από 75-85 λεπτά το λίτρο είναι η τιμή που θα έπρεπε να πληρώνουμε για Α ποιότητα γάλα.

  9. Ιωσήφ

    Όταν η ίδια εταιρεία παρασκευάζει το ίδιο γάλα (η Μεβγαλ πχ) και απλά το συσκευάζει σε διαφορετικά Τετραπακ, τότε είναι σαφές ότι η διαφορά τιμής ανάμεσα στο “επώνυμο” και το ΙΔΙΟ “own brand” γάλα, οφείλεται στην ενσωμάτωση του κόστους διαφήμισης (ποιος περιμένεις να το πληρώσει) αλλά και στην απόφαση της εταιρείας να έχει διαφορετικά ποσοστά κέρδους ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ (βασικές γνώσεις μάρκετινγκ). Γιατί αυτά που λες θα ήταν θεμιτά και πραγματικά, αν το γάλα έκανε όσο και στην Αυστρία που έχει ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ και μια ανάλογου μεγέθους αγορά. Απλά στην Αυστρία, ο καταναλωτής με την συμπεριφορά του έχει επιβάλλει στον βιομήχανο να ακολουθεί μια πιο ορθολογική τιμολογιακή πολιτική (αλλιώς θα κλείσει).
    Έτσι λοιπόν, από 75-85 λεπτά το λίτρο είναι η τιμή που θα έπρεπε να πληρώνουμε για Α ποιότητα γάλα.

  10. Ιωσήφ

    Όταν η ίδια εταιρεία παρασκευάζει το ίδιο γάλα (η Μεβγαλ πχ) και απλά το συσκευάζει σε διαφορετικά Τετραπακ, τότε είναι σαφές ότι η διαφορά τιμής ανάμεσα στο “επώνυμο” και το ΙΔΙΟ “own brand” γάλα, οφείλεται στην ενσωμάτωση του κόστους διαφήμισης (ποιος περιμένεις να το πληρώσει) αλλά και στην απόφαση της εταιρείας να έχει διαφορετικά ποσοστά κέρδους ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ (βασικές γνώσεις μάρκετινγκ). Γιατί αυτά που λες θα ήταν θεμιτά και πραγματικά, αν το γάλα έκανε όσο και στην Αυστρία που έχει ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ και μια ανάλογου μεγέθους αγορά. Απλά στην Αυστρία, ο καταναλωτής με την συμπεριφορά του έχει επιβάλλει στον βιομήχανο να ακολουθεί μια πιο ορθολογική τιμολογιακή πολιτική (αλλιώς θα κλείσει).
    Έτσι λοιπόν, από 75-85 λεπτά το λίτρο είναι η τιμή που θα έπρεπε να πληρώνουμε για Α ποιότητα γάλα.

Comments are closed.