Τι συμβαίνει με το Associated Press και γιατί μας νοιάζει

Η ιστορία ξεκινάει με 6 take down notices από το Associated Press, το γνωστό διεθνές πρακτορείο ειδήσεων, προς το Drudge Retort (Δεν ξέρω πως να το μεταφράσω ελληνικά, αλλά η έννοια του take down notice είναι ότι οι διαχειριστές μιας  ιστοσελίδας πρέπει αφαιρέσουν από το δημοσιευμένο περιεχόμενο της κάτι. Η Αμερικάνικη νομοθεσία δεν απαιτεί δικαστική εντολή γι αυτό, αλλά μια απλή ειδοποίηση από δικηγόρο. Ο υπεύθυνος μιας ιστοσελίδας είναι υποχρεωμένος να αφαιρέσει το περιεχόμενο και να ειδοποιήσει τους χρήστες που το ανάρτησαν κι αν μέσα σε δύο εβδομάδες δεν γίνει αγωγή εναντίον τους, μπορεί να το επαναφέρει. Περισσότερα εδώ).

To Drudge Retort είναι ένα social bookmarking site, κάτι σαν τα δικά μας Buzz, Cull, ή Blogz όπου οι χρήστες δημοσιεύουν συνδέσμους προς άλλες σελίδες ή άρθρα που βρίσκουν ενδιαφέροντα και άλλοι χρήστες τα σχολιάζουν.

Προφανώς τα επίμαχα σημεία αφορούσαν συνδέσμους προς περιεχόμενο του Associated Press.

Ο λόγος που επικαλείται το AP είναι παραβίαση του copyright του. Κι εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον. Γιατί για αναδημοσίευση αποσπάσματος για λόγους σχολιασμού ή αναφοράς ειδήσεων, δεν υπάρχει παραβίαση copyright αλλά θεωρείται δίκαιη χρήση (fair use).

Η Ελληνική Νομοθεσία, σημειωτέον, όπως κι οι περισσότερες στον κόσμο φαντάζομαι, έχει αντίστοιχη πρόβλεψη.

Λέει ο νόμος 2121 για τα πνευματικά δικαιώματα του 1993:

Αρθρο 19

Παράθεση αποσπασμάτων

Επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή, η παράθεση σύντομων αποσπασμάτων από έργο άλλου νομίμως δημοσιευμένου για την υποστήριξη της γνώμης εκείνου που παραθέτει ή την κριτική της γνώμης του άλλου, εφόσον η παράθεση των αποσπασμάτων αυτών είναι σύμφωνη προς τα χρηστά ήθη και η έκταση των αποσπασμάτων δικαιολογείται από τον επιδιωκόμενο σκοπό. Η παράθεση του αποσπάσματος πρέπει να συνοδεύεται από την ένδειξη της πηγής και των ονομάτων του δημιουργού και του εκδότη, εφόσον τα ονόματα αυτά εμφανίζονται στην πηγή.

….

Αρθρο 25

Χρήση για λόγους ενημέρωσης

1. Επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή στο μέτρο που δικαιολογείται από τον επιδιώκομενο σκοπό: α) η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό, για λόγους περιγραφής επίκαιρων γεγονότων με μέσα μαζικής επικοινωνίας έργων, που βλέπονται ή ακούγονται κατά τη διάρκεια ενός τέτοιου γεγονότος, β) η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό με μεσα μαζικής επικοινωνίας προς το σκοπό της ενημέρωσης επί επίκαιρων γεγονότων πολιτικών λόγων, προσφωνήσεων, κυρηγμάτων, δικανικών αγορεύσεων ή άλλων έργων παρόμοιας φύσης, καθώς και περιλήψεων ή αποσπασμάτων από διαλέξεις, εφόσον τα έργα αυτά παρουσιάζονται δημόσια.

2. Η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό πρέπει, όταν αυτό είναι δυνατό, να συνοδεύονται από την ένδειξη της πηγής και του ονόματος του δημιουργού.

 

Το γεγονός γίνεται γνωστό, η μπλογκόσφαιρα αντιδρά, μάλιστα ο Μ. Arrington από το Techcrunch, θέλοντας να δείξει το γελοίο του πράγματος, δημοσιεύει ένα ποστ όπου κατηγορεί το Associated Press ότι παραβιάζει τα δικαιώματά του γιατί σε κάποιο άρθρο του έχει γίνει αναφορά σε δικό του και ζητά 12,5$ αποζημίωση, ποσό ίσο με το ποσό του θέλει το AP να του πληρώνουν για αναδημοσίευση.

Εντωμεταξύ το AP ανακοινώνει ότι πρόκειται να συναντηθεί με τον κο Robert Cox του Media Bloggers Association για να βρουν κάποια λύση στο θέμα.  Τι είναι όμως το MBA και ποιόν εκπροσωπεί. Στην σελίδα About διαβάζουμε:

The Media Bloggers Association is a nonpartisan organization dedicated to promoting, protecting and educating its members; supporting the development of “blogging” or “citizen journalism” as a distinct form of media; and helping to extend the power of the press, with all the rights and responsibilities that entails, to every citizen

Πρόκειται για κάποια οργάνωση που θέλει να προωθήσει το blogging σαν μια άλλη μορφή media, αλλά από που κι ως που εκπροσωπεί την άναρχη, μη ειδησεογραφική αναγκαστικά, μπλογκόσφαιρα; Αυτό το ερώτημα αντηχεί σε πολλά επιφανή μπλογκ, του Boing Boing συμπεριλαμβανομένου. Το θέμα θυμίζει λίγο την δική μας ΕΕΧΙ και το κατά πόσο έχει νόημα και λόγο να μας αντιπροσωπεύει σαν χρήστες του ιντερνετ, τη στιγμή που ποτέ δεν της το εκχωρήσαμε.

Ο Cory Doctorow πηγαίνει παραπέρα στο ποστ που προαναφέρθηκε και χαρακτη
ρίζει τον Robert Cox σαν “right-wing attack-blogger who hangs around on the lecture circuit and ran a blog devoted to pissing on Keith Olbermann”.

Το γεγονός ότι οι Νew York Times παρουσιάζουν σαν είδηση το θέμα κι ότι το AP εργάζεται με το MBA για να δημιουργήσει guidelines για bloggers, εξαγριώνει ακόμα περισσότερο τους μπλογκερς.

O υπεύθυνος του Drudge Retort έρχεται σε διαπραγματεύσεις με τους δικηγόρους του AP και, χωρίς να γίνει γνωστό τι ακριβώς συμφωνεί, λέει ότι τα βρήκαν πράγμα που οδηγεί άλλους να διατυπώσουν μια σειρά εύλογα ερωτήματα, όπως τι ακριβώς συμφώνησαν, πότε θα είναι διαθέσιμα τα περιβόητα guidelines κτλ.

Ενδιαφέρον έχει ότι στο ποστ που εξηγεί το ότι τα βρήκαν, ο υπεύθυνος του Drudge Retort αποκαλύπτει ότι ο εντοπισμός των εν λόγω αποσπασμάτων έγινε από μια υπηρεσία που λέγεται The Attributor και που βοηθάει στον εντοπισμό ‘κλεμμένου’ περιεχομένου.

Η υπόθεση συνεχίζεται και θα την παρακολουθήσουμε, αλλά μέχρι τώρα γεννά πολλούς προβληματισμούς κι ερωτήματα:

  1. Το AP είναι διεθνές, άρα οι κινήσεις του δυνητικά μπορεί να αφορούν και τους έλληνες μπλογκερς.
  2. Τι προηγούμενο δημιουργεί μια τέτοια ερμηνεία της δίκαιας χρήσης στα θέματα copyright εδώ, δεδομένης δε της δυσπραγίας της ελληνικής δικαιοσύνης;
  3. Στα θέματα που αφορούν τους μπλογκερς, σίγουρα δεν μπορεί κανείς να βγει και να ισχυριστεί σοβαρά ότι τους εκπροσωπεί. Αυτή η αλήθεια όμως έχει μια σκοτεινή πλευρά. Ότι αν χρησιμοποιηθεί από τους νομοθέτες ως γεγονός, οδηγεί σε μεθοδεύσεις κι  αποφάσεις ερήμην των μπλογκερ. Η παρούσα στάση της μπλογκόσφαιρας είναι η σταθερή αντίθεση σε ρυθμίσεις και πράξεις επιβολής. Επειδή όμως αυτές φαίνονται αναπόφευκτες όχι μόνο σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο, αναφαίνεται μια ανάγκη για κάποια αντιπροσώπευση για να υπάρξει ένας πιο οργανωμένος διάλογος. Ποιά θα μπορούσε να είναι αυτή και τι έκταση δεσμευτικότητας θα μπορούσε να έχει;
  4. Η ύπαρξη υπηρεσιών σαν το Attributor, εύκολα μπορεί να μεταβάλει τους όρους του παιχνιδιού σε κλέφτες κι αστυνόμους, εξωθόντας τα πιο φιλελεύθερα στοιχεία της μπλογκόσφαιρας σε περαιτέρω ριζοσπαστικοποίηση και παρτιζάνικες τακτικές.
  5. Είναι σαφές ότι οι παραδοσιακοί ειδησεογραφικοί οργανισμοί αντιμετωπίζουν οικονομικές πιέσεις, αν δεν είναι ήδη προβλήματα. Οι πιέσεις αυτές κινδυνεύουν να τους οδηγήσουν σε περαιτέρω περιχαράκωση των κεκτημένων τους και πίεση προς τις εκάστοτε εξουσίες να τους βοηθήσουν να τα προασπιστούν. Τα media όμως έχουν ρόλο να ελέγχουν την εξουσία. Αν την επικαλούνται για να επιβιώσουν, το σίγουρο θύμα θα είναι η όποια αντικειμενικότητα κι ελευθερία τους απομένει.

Σταματάω εδώ, το ήδη πολύ μακρύ αυτό ποστ και περιμένω γνώμες, σχόλια και συμπληρωματικές πληροφορίες.

37 thoughts on “Τι συμβαίνει με το Associated Press και γιατί μας νοιάζει

  1. sotomi

    Συνολικά ενημερωτική η αναφορά σου.
    Ερώτηση: θεωρείται επιλήψιμο ακόμη και το link στο ΑΡ; ή μόνο η παράθεση κειμένου του;

  2. nikan

    Δεν νομίζω ότι είχαν πρόβλημα με τα λινκ αλλά με τη χρήση αποσπασμάτων. Αυτό συνάγω τουλάχιστον από τον τιμοκατάλογο

  3. Ripcord

    Δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη για το νομικό σκέλος της υπόθεσης. Νομίζω πάντως ότι τη λύση θα τη δώσει για άλλη μια φορά η “αγορά”. Ουσιαστικά όλες αυτές οι εταιρείες (όπως και οι δισκογραφικές κ.λ.π.) χρησιμοποιούσαν ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο ήταν εξαιρετικά αποδοτικό, αλλά έχει αρχίσει σταδιακά να φθίνει. Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, η διάχυση της πληροφορίας είχε τη μορφή “πυραμίδας” , δηλαδή η πληροφορία παραγόταν σε ένα κεντρικό σημείο και μέσα από ένα απόλυτα ελεγχόμενο δίκτυο γινόταν η διανομή της σε κατώτερα επίπεδα μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Αντίστοιχα, το επιχειρηματικό μοντέλο ήταν ανάλογο της γνωστής “πυραμίδας” , δηλαδή απεκόμιζες επαναλαμβανόμενα κέρδη πουλώντας την ίδια πληροφορία ξανά και ξανά, σε ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό πελατών.
    Σήμερα συμβαίνουν δύο βασικές μεταβολές. Πρώτον η δημιουργία της πληροφορίας χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη εντροπία και πολύ μικρό έλεγχο. Δεύτερον, όλο και περισσότεροι δεν απαιτούν αμοιβή για την πληροφορία που δημιουργούν στο διαδίκτυο, αλλά αρκούνται είτε στην ηθική ικανοποίηση, είτε στην προσωπική προβολή, είτε σε έμμεσα έσοδα, π.χ. μέσω διαφημίσεων. Σε έκτακτα γεγονότα, όπως π.χ. σεισμούς, είναι ταχύτερο να ενημερωθείς πλέον από το twitter ή από blogs, παρά να περιμένεις την ανταπόκριση ενός παραδοσιακού μέσου.
    Νομίζω ότι το AP βλέπει μπροστά του το συγκεκριμένο αδιέξοδο και προσπαθεί να αντιδράσει με σπασμωδικά μέτρα , ακριβώς επειδή τόσα χρόνια είχε τη δύναμη να το κάνει. Επειδή τέτοιες εταιρείες “κολοσσοί” χαρακτηρίζονται από μεγάλη αδράνεια, θα τους πάρει πολύ χρόνο να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που πρέπει να κάνουν, όπως συμβαίνει και με τις δισκογραφικές με τα αποτυχημένα κλειδώματα και τις συνεχείς αγωγές.
    Σήμερα, έχεις ισχύ μόνο εάν η πληροφορία που δημιουργείς αναπαράγεται ευρέως στο διαδίκτυο. Συνεπώς είναι προς όφελός τους να επιδιώκουν την αναπαραγωγή αποσπασμάτων και όχι να προσπαθούν να τη σταματήσουν. Άλλωστε, με την εξάπλωση της τεχνολογίας, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα δυσκολότερα γι'αυτούς. Αν υπήρχε για παράδειγμα πλήθος ιρακινών bloggers, οι οποίοι θα διοχέτευαν αφιλτράριστα το τι συμβαίνει εκεί, δε θα περίμενε όλος ο πλανήτης καθημερινά από το AP να ενημερωθεί.
    Εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει πολύ “ψωμί” ακόμα και είναι σίγουρο ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε αντίστοιχες κινήσεις και στην Ελλάδα, ίσως σε εντονότερο βαθμό. Η πορεία των πραγμάτων όμως φαίνεται να είναι συγκεκριμένη και μη αναστρέψιμη.

  4. nikan

    Ευχαριστώ για το αναλυτικό σχόλιο. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

  5. sotomi

    Συνολικά ενημερωτική η αναφορά σου.
    Ερώτηση: θεωρείται επιλήψιμο ακόμη και το link στο ΑΡ; ή μόνο η παράθεση κειμένου του;

  6. nikan

    Δεν νομίζω ότι είχαν πρόβλημα με τα λινκ αλλά με τη χρήση αποσπασμάτων. Αυτό συνάγω τουλάχιστον από τον τιμοκατάλογο

  7. Ripcord

    Δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη για το νομικό σκέλος της υπόθεσης. Νομίζω πάντως ότι τη λύση θα τη δώσει για άλλη μια φορά η “αγορά”. Ουσιαστικά όλες αυτές οι εταιρείες (όπως και οι δισκογραφικές κ.λ.π.) χρησιμοποιούσαν ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο ήταν εξαιρετικά αποδοτικό, αλλά έχει αρχίσει σταδιακά να φθίνει. Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, η διάχυση της πληροφορίας είχε τη μορφή “πυραμίδας” , δηλαδή η πληροφορία παραγόταν σε ένα κεντρικό σημείο και μέσα από ένα απόλυτα ελεγχόμενο δίκτυο γινόταν η διανομή της σε κατώτερα επίπεδα μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Αντίστοιχα, το επιχειρηματικό μοντέλο ήταν ανάλογο της γνωστής “πυραμίδας” , δηλαδή απεκόμιζες επαναλαμβανόμενα κέρδη πουλώντας την ίδια πληροφορία ξανά και ξανά, σε ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό πελατών.
    Σήμερα συμβαίνουν δύο βασικές μεταβολές. Πρώτον η δημιουργία της πληροφορίας χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη εντροπία και πολύ μικρό έλεγχο. Δεύτερον, όλο και περισσότεροι δεν απαιτούν αμοιβή για την πληροφορία που δημιουργούν στο διαδίκτυο, αλλά αρκούνται είτε στην ηθική ικανοποίηση, είτε στην προσωπική προβολή, είτε σε έμμεσα έσοδα, π.χ. μέσω διαφημίσεων. Σε έκτακτα γεγονότα, όπως π.χ. σεισμούς, είναι ταχύτερο να ενημερωθείς πλέον από το twitter ή από blogs, παρά να περιμένεις την ανταπόκριση ενός παραδοσιακού μέσου.
    Νομίζω ότι το AP βλέπει μπροστά του το συγκεκριμένο αδιέξοδο και προσπαθεί να αντιδράσει με σπασμωδικά μέτρα , ακριβώς επειδή τόσα χρόνια είχε τη δύναμη να το κάνει. Επειδή τέτοιες εταιρείες “κολοσσοί” χαρακτηρίζονται από μεγάλη αδράνεια, θα τους πάρει πολύ χρόνο να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που πρέπει να κάνουν, όπως συμβαίνει και με τις δισκογραφικές με τα αποτυχημένα κλειδώματα και τις συνεχείς αγωγές.
    Σήμερα, έχεις ισχύ μόνο εάν η πληροφορία που δημιουργείς αναπαράγεται ευρέως στο διαδίκτυο. Συνεπώς είναι προς όφελός τους να επιδιώκουν την αναπαραγωγή αποσπασμάτων και όχι να προσπαθούν να τη σταματήσουν. Άλλωστε, με την εξάπλωση της τεχνολογίας, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα δυσκολότερα γι'αυτούς. Αν υπήρχε για παράδειγμα πλήθος ιρακινών bloggers, οι οποίοι θα διοχέτευαν αφιλτράριστα το τι συμβαίνει εκεί, δε θα περίμενε όλος ο πλανήτης καθημερινά από το AP να ενημερωθεί.
    Εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει πολύ “ψωμί” ακόμα και είναι σίγουρο ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε αντίστοιχες κινήσεις και στην Ελλάδα, ίσως σε εντονότερο βαθμό. Η πορεία των πραγμάτων όμως φαίνεται να είναι συγκεκριμένη και μη αναστρέψιμη.

  8. nikan

    Ευχαριστώ για το αναλυτικό σχόλιο. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

  9. papas

    ΤΡΩΚΤΙΚΑ –ΑΝΕΡΓΙΑ-ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ. 20/06/2008
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
    ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘ ΔΙΟIΚ ΥΠΟΣΤ.-KAI ME THN
    ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ-ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ, ΣΕ
    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΑΦΗ
    Πειραιώς 40, Τ Κ 101 82 ΑΘΗΝΑ
    ΤΗΛ 210 52.95.402 210 52.95.124 ΑΘΗΝΑ 20-03-2008
    ΠΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Κ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΜΜΕ
    Προεδρικό Μέγαρο Βασιλέως Γεωργίου Β΄2
    Αθήνα Τ.Κ 100 28 ΦΑΧ 210 7232342, 210 7248938
    Σε κυβέρνηση και Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δεν τολμούμε να κοινοποιήσουμε
    διότι όχι μόνο δεν τα διαβάζουν απεναντίας τα καταστρέφουν, και τα
    εξαφανίζουν .ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ
    Αγαπητοί Κύριοι ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ
    ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ
    Πράγματι με έκπληξη, αλλά και με αίσθημα ευθύνης,
    αντιμετωπίζοντας τα δημοσιεύματα στον τύπο και στο διαδυκτιο, τα
    περί Μη Χρηστής διαχείρισης και κλοπής Κοινοτικών και Εθνικών
    Κονδυλίων, μέσα από τα προγράμματα υλοποίησης
    Εκπαίδευσης-Κατάρτισης, έχουμε να επιβεβαιώσουμε και να υποστηρίξουμε
    τα εξής (ΚΛΟΠΗ ΕΘΝΙΚΩΝ –ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ=ΦΟΡΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΑΦΕΛΩΝ)
    1.Πραγματι η αποδοτικότητα και ωφέλεια των προγραμμάτων δεν έχει
    σκόπιμα μέχρι σήμερα μετρηθεί.ΣΚΟΠΙΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
    ΕΛΕΓΧΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
    2.Το ότι ορισμένα αρκετά ΚΕΚ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ λαμβάνουν υπέρ το δέον
    προγράμματα είναι γεγονός.(π χ Μαστερ , Εκπαιδευτική Παρέμβαση,
    Εργομαθηση, Πυθαγορας,κλπ), εμείς διαπιστώσαμε ότι έχουν ισχυρές
    ΠΟΙΚΙΛΕΣ προσβάσεις σε Γενικό Γραμματέα Κοινοτικών πόρων και
    Επιτρόπους της Γενικής Διεύθυνσης Απασχόλησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
    3.Το ότι αρκετά ΚΕΚ –ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ προσκομίζουν έγγραφα και
    δικαιολογητικά, για την είσπραξη των δόσεων των προγραμμάτων ,
    τα οποία πολλά από αυτά σκοπίμως δεν ελέγχονται, και αρκετά
    είναι Πλαστά και Εικονικά, επίσης είναι γεγονος.Συγκεκριμενα
    διαπιστώσαμε πλαστά δικαιολογητικά και εικονικές μισθοδοτικές
    καταστάσεις, αλλά οι Προϊστάμενοι, μας συμβούλεψαν να μην μιλήσουμε.
    4.Το ότι μεταξύ μας από πληροφορίες που διαρρέουν, Υπουργείου και
    Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ακούγονται για καταθέσεις Επιτρόπων σε
    Ελβετικές Τράπεζες, και σε of sore Εταιρείες , από ιδιοκτήτες των
    ΚΕΚ, επίσης είναι ένα πιθανό γεγονός.
    5.Το ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα έλεγχου
    διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, επίσης είναι γεγονος..Δεν θέλουν
    κανένα έλεγχο ιδίως οι Επίτροποι της Ε.Ε.(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ=ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ)
    6.Το ότι τα ΚΕΚ προσκομίζουν πλαστές και εικονικές αποδείξεις, ότι
    δήθεν έχουν πληρώσει εκπαιδευτές, και εκπαιδευόμενους είναι
    πραγματικό γεγονος.Κανενα ΚΕΚ δεν δημοσιοποιεί Οικονομικές καταστάσεις.
    Παράδειγμα το ΚΕΚ Παστερ , το ΚΕΚ Εργομαθηση, υπάρχουν στοιχεία
    στους φακέλους της υπηρεσίας μας. Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ.ΟΑΕΔ
    και ΑΛΛΟΙ τα γνωρίζουν πολύ καλά.(Στην Εισαγγελία έχουν σταλεί
    αναλυτικα στοιχεια ΑΛΛΑ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΑΝΙΔΑΣ ΤΑ ΘΕΤΕΙ ΣΤΟ
    ΑΡΧΕΙΟ )
    7.Το ότι στα ΚΕΚ-ΙΕΚ μέσα γίνονται εκβιασμοί, συναλλαγές , με
    λογισμικό -ΠΑΡΑΝΟΜΟ κόπιες , εκπαιδευτές ανίδεοι,αναξιοκρατία,
    απουσίες με κάλυψη, χώροι ακατάλληλοι, όλα αυτά επίσης είναι γεγονός.
    Γνωρίζοντας όλα αυτά, και τα οποία καταγγείλαμε στον Αρειο Παγο
    Εισαγγελία, αλλά δεν ελπίζουμε σε καμία εξέλιξη, αφού η
    Εισαγγελία, φροντίζει να θέτει στο αρχείο, κάθε καταγγελία. Και
    βέβαια αυτό δεν μας εκπλήσσει διότι και με στοιχεία για το
    σκάνδαλο της siemens από τον Ιούλιο 07 τα κρατά φυλαγμένα γέρα στο
    συρτάρι της , παρ όλο που οι Εισαγγελείς Μονάχου Γερμανίας ΠΙΕΖΟΥΝ
    για δημοσιοποιησει.Ορισμενα σχετικά δημοσιεύματα είναι τα εξής(αυτά
    βρήκαμε μέχρι σήμερα )
    http://elawyer.blogspot.com/2005/10/1997.html
    http://www.aei-tei.gr/987.html
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&su
    http://www.kentri.gr/1/post-383.html
    http://www.aei-tei.gr/1045.html
    http://www.aei-tei.gr/1008.html
    http://www.iek-01.com/modules/newbb/viewtopic.p
    http://www.elliniko-fenomeno.gr/?p=2937
    http://www.parliament.gr/papakosta/questions/er
    http://www.esos.gr/95/papandreoy-kakarmanlis-29
    http://www.ekdp.gr/index_flash.html
    http://www.paso.gr/site/index.php?option=com_co
    http://www.ekdp.gr/index_flash.html
    ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ–ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ 1-2-2008 Κταγγελια Συλλογος
    Δημ Υπ.
    ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ –ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ 3-1-2008 Καταγγελια Δικαστες.
    http://www.kentri.gr/3/post-384.html
    Επίσης σε μηχανές αναζητήσεις με λήμματα κοινοτικά κονδύλια,
    κακοδιαχείριση, δημόσια ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΟΕΕΚ, ΙΔΕΚΕ,κλπ θα διαφωτίσουν τον Λαό.
    Ζητούμε να σταματήσει η όλη τραγωδία , και να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι.
    Έχουμε αντιληφθεί ότι στήθηκε μια μηχανή, από την οποία οι μόνοι που
    ωφελούνται είναι το Όλο γραφειοκρατικό κατεστημένο, ΓΕΝΙΚΟΙ
    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ-ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ που φροντίζει την στεγανοποιήσει του, και την
    αποτροπή ελέγχων.
    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,
    ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ , ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,
    ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΣ.
    ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ,
    ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ SIMENS , ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΙΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ
    ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
    ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ
    ΦΟΡΟΥΣ.
    ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ.
    Το παρακάτω δημοσίευμα από την express
    επιβεβαιώνει την κακοδιαχείριση και την μη χρηστή
    διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων.
    αρκετοί κομισάριοι και στελέχη της ευρωπαϊκής επιτροπής
    έχουν στήσει μηχανισμούς με στελέχη διαχείρισης των
    κοινοτικών προγραμμάτων με Ελλάδα(βλέπε γεν γραμματέας κ
    τσουτσοπλιδης πρώην λαμογιο από Βρυξέλες, μαζί με τον
    εκδιωχθέντα δυο φορές από την ελληνική κυβέρνηση κ
    τσιτουριδη, καθώς και αλλά ονόματα από την γενική διεύθυνση
    απασχόλησης της ε.ε κ κιντζελε και κ σπιλντα, και άλλους
    )παρανομούν και αυξάνουν τις καταθέσεις τους σε ελβετικές
    τράπεζες.
    το ότι δεν έχουν λειτουργήσει μέχρι σήμερα ολοκληρωμένα
    πληροφοριακά συστήματα έλεγχου της διαχείρισης και
    αποδοτικότητας των κοινοτικών κονδυλίων, υνιά μια σκόπιμη
    και δόλια τακτική από ευρωπαϊκή επιτροπή, και πολύ σωστά
    το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο μεταξύ άλλων , τονίζει την εφαρμογή
    τέτοιων συστημάτων.
    το κύκλωμα που έχει στηθεί από επιτρόπους της ε.ε ,
    στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης και διοικητές και ιδιοκτήτες
    των κεκ, των δημοσίων ιεκ των ιδικέ και όλων των
    κυκλωμάτων με δήθεν εκπαίδευση και κατάρτιση, υνιά πρωτοφανές
    , προκλητικό, παράνομο, και ζημιογόνο.
    όλα αυτά τα λαμογια τα τρωκτικά και τα αρπακτικά, έχουν
    στρώσει πλουσιοπάροχο τραπέζι, και κατατρώγουν τους φόρους
    και της σάρκα των ευρωπαίων φορολογουμένων.
    ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2007,
    ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ , ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ
    ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΑΣ.
    http://news.pathfinder.gr/world/eu/458068.html
    http://www.express.gr/index.php?selida_id=1&art
    Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008, 9:14:55 Αρχική Σελίδα | Οροι Χρήσης |
    Επικοινωνία
    Eιδήσεις
    Αυστηρότερο έλεγχο στη χρήση κοινοτικών κονδυλίων ζητεί η Ε.Ε.
    20/02/2008 – 08:08
    Aυστηρότερο έλεγχο για τη χρήση των κοινοτικών κονδυλίων ζητεί το
    Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο απευθύνεται προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
    και την καλεί να αναλάβει την απαιτούμενη δράση έναντι των αρχών των
    κρατών – μελών για να διασφαλισθεί η διαβίβαση πλήρων και αξιόπιστων
    δεδομένων.
    Εγκρίνοντας, χθες, την έκθεση του Ισπανού ευρωβουλευτή του Ευρωπαϊκού
    Λαϊκού Κόμματος José Javier Pomés Ruiz, οι ευρωβουλευτές
    ζήτησαν επίσης από την Επιτροπή να αποδεχθεί την πολιτική ευθύνη για τη
    δημοσιοποίηση πληροφοριών για δικαιούχους κονδυλίων της Ε.Ε. που
    υπόκεινται σε όλους τους τρόπους διαχείρισης. Επεσήμαναν ακόμη ότι δεν
    αρκεί απλώς η δημοσίευση ανεπεξέργαστων πληροφοριών, αλλά ότι θα πρέπει
    να τυγχάνουν ορθολογικής οργάνωσης, ταξινόμησης και παρουσίασης
    προκειμένου να αποκτήσουν πρακτική αξία.
    Επίσης, η Ευρωβουλή, υιοθετώντας την έκθεση του Ιταλού ευρωβουλευτή κ.
    Μουσότο σχετικά με την καταπολέμηση της απάτης, άσκησε κριτική σε διάφορα
    κράτη – μέλη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, για
    παρατυπίες στη διαχείριση κοινοτικών κονδυλίων, ζητώντας την τήρηση του
    σχεδίου δράσης για την εφαρμογή του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης
    και Ελέγχου (ΟΣΔΕ).
    Πάντως η Ιταλία, η Ισπανία, η Βρετανία, η Πορτογαλία και η Γερμανία είναι
    πρωταθλητές στις παρατυπίες.
    Σχετικά με τα κοινοτικά κονδύλια που χορηγούνται για διαρθρωτικές
    δράσεις, το Eυρωπαϊκό Κοινοβούλιο παρατήρησε πως το 2006 περίπου το 84%
    του συνόλου των παρατυπιών καταγράφηκαν στην Ιταλία (228,2 εκατ. ευρώ),
    στην Ισπανία (85,7), στο Ηνωμένο Βασίλειο (59,8), στην Πορτογαλία (37,2)
    και στη Γερμανία (27,2).
    ΕΞΠΡΕΣ
    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ
    ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ.
    ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Κ
    ΣΑΝΙΔΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΝ
    ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ.
    Η FAT F, η διεθνής διακυβερνητική αρχή σκοπός της οποίας είναι η ανάπτυξη
    και η προώθηση διεθνών μέτρων για την καταπολέμηση του ξεπλύματος
    βρώμικου χρήματος, έχει χαρακτηρίσει την Ελλάδα μη συνεργάσιμη.
    Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ Κ ΣΑΝΙΔΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΚΑΙ
    ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.,ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ ΖΟΡΜΠΑ,
    ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΒΛΕΠΕ
    http://www.kentri.gr/1/post-472.html#more
    Ο Κ ΣΑΝΙΔΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ
    ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
    ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,.

  10. nikan

    Νομίζεις ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να προωθήσεις το θέμα σου, να μπαίνεις δηλαδή σε ένα άσχετο με το θέμα ποστ και ν' αφήνεις σχόλιο ένα τεράστιο σεντόνι που κανείς δεν θα διαβάσει; Δεν το σβήνω μόνο και μόνο για να μην πεις ότι σε λογοκρίνω αλλά κατά τ' άλλα το θεωρώ απλά σπαμ

  11. porcupine

    Ωραίο κείμενο κι αφορμή για κουβέντα.

    Πάρα πολύ καλό το σχόλιο του Ripcord με το οποίο συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό κι εγώ.

    Να προσθέσω το εξής (είναι παράπλευρο με το θέμα): η λέξη “άναρχος” που χρησιμοποιήθηκε στο κείμενο είναι ενδεικτική μιας κατάστασης. Τόσο άπό τη λειτουργία της φύσης όσο και από την καθημερινή εμπειρία μας, γνωρίζουμε ότι οι άναρχες καταστάσεις δεν είναι αποτελεσματικές, ακριβώς επειδή τείνουν στην αταξία.
    Οι άναρχες καταστάσεις είναι καλές αφορμές για να ξεκινήσει κάτι, αλλά όχι για να καταλήξει σε αυτό.

    (Όποιος αναρωτιέται αν ισχύει αυτό, ας δει λίγο τα αρχεία των bloggers. Παρουσιάζουμε τα posts μας ανά μήνα ή/και ανά κατηγορία ή/και ανά αριθμό σχολίων ή/και … ή/και … και πάει λέγοντας. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι την τάξη την έχουμε όλοι ανάγκη έως ένα βαθμό.)

    Τώρα, η όποια blogόσφαιρα είναι ισοδύναμη της αναρχικής παρουσίασης νέων ακόμα και σε ειδησεογραφικό επίπεδο.
    Από τη μία έχουμε, τόσο στην Ελλάδα όσο και παντού, κάποιους που νέμονται τον τίτλο των “επίσημων ανθρώπων που ενημερώνουν” και σε μεγάλο βαθμό πρόκειται για lobbies, που ελέγχουν και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την όποια εξουσία (πολιτειακή, δικαστική κλπ). Είναι (το λέω ευγενικά) άνθρωποι που δύνανται να κάνουν μεγάλο κακό ανά περίσταση.
    Από την άλλη έχουμε την ανωριμότητα αρκετών bloggers που χρησιμοποιούμε το όπλο μας παράγοντας κείμενα – βούτυρο στο ψωμί των ανθρώπων της προηγούμενης κατηγορίας και το μόνο που μένει, αφού κάτσει η σκόνη, είναι μια γκρίνια και μια μιζέρια ότι δήθεν είμαστε αδικημένοι.

    Πιστεύω ότι η blogόσφαιρα έχει φοβερή δυναμική και μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα όταν οι bloggers βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό μας πριν γράψουμε. Κανένας δεν μπορεί να λογοκρίνει αποτελεσματικά έναν blogger που αυτολογοκρίνεται κι όταν αυτά που γράφει έχουν υπόσταση και ουσία.

    Συγνώμη για το πολύ μεγάλο σχόλιο.

    (Χωρίς να θέλω να επέμβω στα του οίκου σου Νίκο, το να μη διαγράφεις ένα spam κείμενο για να μη χαρακτηριστείς φασίστας, δικαιώνει τον αποστολέα να συνεχίσει να spamάρει. Μια 2η συγνώμη που τελικά επενέβην στα του οίκου σου 🙂 )

  12. nikan

    “…μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα όταν οι bloggers βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό μας πριν γράψουμε” Μ΄ άρεσε αυτό!

    Για τη διαγραφή είναι απλώς θέμα ποσότητας. Αν ήταν δέκα τέτοια σχόλια θα τα διέγραφα χωρίς σκέψη. Ένα απλά χρησιμεύει για να καταδεικνύει μια περίπτωση.

  13. chaca-khan

    Αναλυτικότατο (των σχολίων συμπεριλαμβανομένων) και ενημερωτικότατο.
    thanx 🙂

  14. papas

    ΤΡΩΚΤΙΚΑ –ΑΝΕΡΓΙΑ-ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ. 20/06/2008
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
    ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘ ΔΙΟIΚ ΥΠΟΣΤ.-KAI ME THN
    ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ-ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ, ΣΕ
    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΑΦΗ
    Πειραιώς 40, Τ Κ 101 82 ΑΘΗΝΑ
    ΤΗΛ 210 52.95.402 210 52.95.124 ΑΘΗΝΑ 20-03-2008
    ΠΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Κ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΜΜΕ
    Προεδρικό Μέγαρο Βασιλέως Γεωργίου Β΄2
    Αθήνα Τ.Κ 100 28 ΦΑΧ 210 7232342, 210 7248938
    Σε κυβέρνηση και Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δεν τολμούμε να κοινοποιήσουμε
    διότι όχι μόνο δεν τα διαβάζουν απεναντίας τα καταστρέφουν, και τα
    εξαφανίζουν .ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ
    Αγαπητοί Κύριοι ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ
    ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ
    Πράγματι με έκπληξη, αλλά και με αίσθημα ευθύνης,
    αντιμετωπίζοντας τα δημοσιεύματα στον τύπο και στο διαδυκτιο, τα
    περί Μη Χρηστής διαχείρισης και κλοπής Κοινοτικών και Εθνικών
    Κονδυλίων, μέσα από τα προγράμματα υλοποίησης
    Εκπαίδευσης-Κατάρτισης, έχουμε να επιβεβαιώσουμε και να υποστηρίξουμε
    τα εξής (ΚΛΟΠΗ ΕΘΝΙΚΩΝ –ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ=ΦΟΡΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΑΦΕΛΩΝ)
    1.Πραγματι η αποδοτικότητα και ωφέλεια των προγραμμάτων δεν έχει
    σκόπιμα μέχρι σήμερα μετρηθεί.ΣΚΟΠΙΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
    ΕΛΕΓΧΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
    2.Το ότι ορισμένα αρκετά ΚΕΚ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ λαμβάνουν υπέρ το δέον
    προγράμματα είναι γεγονός.(π χ Μαστερ , Εκπαιδευτική Παρέμβαση,
    Εργομαθηση, Πυθαγορας,κλπ), εμείς διαπιστώσαμε ότι έχουν ισχυρές
    ΠΟΙΚΙΛΕΣ προσβάσεις σε Γενικό Γραμματέα Κοινοτικών πόρων και
    Επιτρόπους της Γενικής Διεύθυνσης Απασχόλησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
    3.Το ότι αρκετά ΚΕΚ –ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ προσκομίζουν έγγραφα και
    δικαιολογητικά, για την είσπραξη των δόσεων των προγραμμάτων ,
    τα οποία πολλά από αυτά σκοπίμως δεν ελέγχονται, και αρκετά
    είναι Πλαστά και Εικονικά, επίσης είναι γεγονος.Συγκεκριμενα
    διαπιστώσαμε πλαστά δικαιολογητικά και εικονικές μισθοδοτικές
    καταστάσεις, αλλά οι Προϊστάμενοι, μας συμβούλεψαν να μην μιλήσουμε.
    4.Το ότι μεταξύ μας από πληροφορίες που διαρρέουν, Υπουργείου και
    Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ακούγονται για καταθέσεις Επιτρόπων σε
    Ελβετικές Τράπεζες, και σε of sore Εταιρείες , από ιδιοκτήτες των
    ΚΕΚ, επίσης είναι ένα πιθανό γεγονός.
    5.Το ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα έλεγχου
    διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, επίσης είναι γεγονος..Δεν θέλουν
    κανένα έλεγχο ιδίως οι Επίτροποι της Ε.Ε.(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ=ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ)
    6.Το ότι τα ΚΕΚ προσκομίζουν πλαστές και εικονικές αποδείξεις, ότι
    δήθεν έχουν πληρώσει εκπαιδευτές, και εκπαιδευόμενους είναι
    πραγματικό γεγονος.Κανενα ΚΕΚ δεν δημοσιοποιεί Οικονομικές καταστάσεις.
    Παράδειγμα το ΚΕΚ Παστερ , το ΚΕΚ Εργομαθηση, υπάρχουν στοιχεία
    στους φακέλους της υπηρεσίας μας. Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ.ΟΑΕΔ
    και ΑΛΛΟΙ τα γνωρίζουν πολύ καλά.(Στην Εισαγγελία έχουν σταλεί
    αναλυτικα στοιχεια ΑΛΛΑ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΑΝΙΔΑΣ ΤΑ ΘΕΤΕΙ ΣΤΟ
    ΑΡΧΕΙΟ )
    7.Το ότι στα ΚΕΚ-ΙΕΚ μέσα γίνονται εκβιασμοί, συναλλαγές , με
    λογισμικό -ΠΑΡΑΝΟΜΟ κόπιες , εκπαιδευτές ανίδεοι,αναξιοκρατία,
    απουσίες με κάλυψη, χώροι ακατάλληλοι, όλα αυτά επίσης είναι γεγονός.
    Γνωρίζοντας όλα αυτά, και τα οποία καταγγείλαμε στον Αρειο Παγο
    Εισαγγελία, αλλά δεν ελπίζουμε σε καμία εξέλιξη, αφού η
    Εισαγγελία, φροντίζει να θέτει στο αρχείο, κάθε καταγγελία. Και
    βέβαια αυτό δεν μας εκπλήσσει διότι και με στοιχεία για το
    σκάνδαλο της siemens από τον Ιούλιο 07 τα κρατά φυλαγμένα γέρα στο
    συρτάρι της , παρ όλο που οι Εισαγγελείς Μονάχου Γερμανίας ΠΙΕΖΟΥΝ
    για δημοσιοποιησει.Ορισμενα σχετικά δημοσιεύματα είναι τα εξής(αυτά
    βρήκαμε μέχρι σήμερα )
    http://elawyer.blogspot.com/2005/10/1997.html
    http://www.aei-tei.gr/987.html
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&su
    http://www.kentri.gr/1/post-383.html
    http://www.aei-tei.gr/1045.html
    http://www.aei-tei.gr/1008.html
    http://www.iek-01.com/modules/newbb/viewtopic.p
    http://www.elliniko-fenomeno.gr/?p=2937
    http://www.parliament.gr/papakosta/questions/er
    http://www.esos.gr/95/papandreoy-kakarmanlis-29
    http://www.ekdp.gr/index_flash.html
    http://www.paso.gr/site/index.php?option=com_co
    http://www.ekdp.gr/index_flash.html
    ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ–ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ 1-2-2008 Κταγγελια Συλλογος
    Δημ Υπ.
    ΕΠΙΚΑΙΡΑ
    ΕΜΑΤΑ –ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ 3-1-2008 Καταγγελια Δικαστες.
    http://www.kentri.gr/3/post-384.html
    Επίσης σε μηχανές αναζητήσεις με λήμματα κοινοτικά κονδύλια,
    κακοδιαχείριση, δημόσια ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΟΕΕΚ, ΙΔΕΚΕ,κλπ θα διαφωτίσουν τον Λαό.
    Ζητούμε να σταματήσει η όλη τραγωδία , και να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι.
    Έχουμε αντιληφθεί ότι στήθηκε μια μηχανή, από την οποία οι μόνοι που
    ωφελούνται είναι το Όλο γραφειοκρατικό κατεστημένο, ΓΕΝΙΚΟΙ
    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ-ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ που φροντίζει την στεγανοποιήσει του, και την
    αποτροπή ελέγχων.
    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,
    ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ , ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,
    ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΣ.
    ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ,
    ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ SIMENS , ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΙΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ
    ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
    ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ
    ΦΟΡΟΥΣ.
    ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ.
    Το παρακάτω δημοσίευμα από την express
    επιβεβαιώνει την κακοδιαχείριση και την μη χρηστή
    διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων.
    αρκετοί κομισάριοι και στελέχη της ευρωπαϊκής επιτροπής
    έχουν στήσει μηχανισμούς με στελέχη διαχείρισης των
    κοινοτικών προγραμμάτων με Ελλάδα(βλέπε γεν γραμματέας κ
    τσουτσοπλιδης πρώην λαμογιο από Βρυξέλες, μαζί με τον
    εκδιωχθέντα δυο φορές από την ελληνική κυβέρνηση κ
    τσιτουριδη, καθώς και αλλά ονόματα από την γενική διεύθυνση
    απασχόλησης της ε.ε κ κιντζελε και κ σπιλντα, και άλλους
    )παρανομούν και αυξάνουν τις καταθέσεις τους σε ελβετικές
    τράπεζες.
    το ότι δεν έχουν λειτουργήσει μέχρι σήμερα ολοκληρωμένα
    πληροφοριακά συστήματα έλεγχου της διαχείρισης και
    αποδοτικότητας των κοινοτικών κονδυλίων, υνιά μια σκόπιμη
    και δόλια τακτική από ευρωπαϊκή επιτροπή, και πολύ σωστά
    το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο μεταξύ άλλων , τονίζει την εφαρμογή
    τέτοιων συστημάτων.
    το κύκλωμα που έχει στηθεί από επιτρόπους της ε.ε ,
    στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης και διοικητές και ιδιοκτήτες
    των κεκ, των δημοσίων ιεκ των ιδικέ και όλων των
    κυκλωμάτων με δήθεν εκπαίδευση και κατάρτιση, υνιά πρωτοφανές
    , προκλητικό, παράνομο, και ζημιογόνο.
    όλα αυτά τα λαμογια τα τρωκτικά και τα αρπακτικά, έχουν
    στρώσει πλουσιοπάροχο τραπέζι, και κατατρώγουν τους φόρους
    και της σάρκα των ευρωπαίων φορολογουμένων.
    ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2007,
    ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ , ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ
    ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΑΣ.
    http://news.pathfinder.gr/world/eu/458068.html
    http://www.express.gr/index.php?selida_id=1&art
    Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008, 9:14:55 Αρχική Σελίδα | Οροι Χρήσης |
    Επικοινωνία
    Eιδήσεις
    Αυστηρότερο έλεγχο στη χρήση κοινοτικών κονδυλίων ζητεί η Ε.Ε.
    20/02/2008 – 08:08
    Aυστηρότερο έλεγχο για τη χρήση των κοινοτικών κονδυλίων ζητεί το
    Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο απευθύνεται προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
    και την καλεί να αναλάβει την απαιτούμενη δράση έναντι των αρχών των
    κρατών – μελών για να διασφαλισθεί η διαβίβαση πλήρων και αξιόπιστων
    δεδομένων.
    Εγκρίνοντας, χθες, την έκθεση του Ισπανού ευρωβουλευτή του Ευρωπαϊκού
    Λαϊκού Κόμματος José Javier Pomés Ruiz, οι ευρωβουλευτές
    ζήτησαν επίσης από την Επιτροπή να αποδεχθεί την πολιτική ευθύνη για τη
    δημοσιοποίηση πληροφοριών για δικαιούχους κονδυλίων της Ε.Ε. που
    υπόκεινται σε όλους τους τρόπους διαχείρισης. Επεσήμαναν ακόμη ότι δεν
    αρκεί απλώς η δημοσίευση ανεπεξέργαστων πληροφοριών, αλλά ότι θα πρέπει
    να τυγχάνουν ορθολογικής οργάνωσης, ταξινόμησης και παρουσίασης
    προκειμένου να αποκτήσουν πρακτική αξία.
    Επίσης, η Ευρωβουλή, υιοθετώντας την έκθεση του Ιταλού ευρωβουλευτή κ.
    Μουσότο σχετικά με την καταπολέμηση της απάτης, άσκησε κριτική σε διάφορα
    κράτη – μέλη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, για
    παρατυπίες στη διαχείριση κοινοτικών κονδυλίων, ζητώντας την τήρηση του
    σχεδίου δράσης για την εφαρμογή του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης
    και Ελέγχου (ΟΣΔΕ).
    Πάντως η Ιταλία, η Ισπανία, η Βρετανία, η Πορτογαλία και η Γερμανία είναι
    πρωταθλητές στις παρατυπίες.
    Σχετικά με τα κοινοτικά κονδύλια που χορηγούνται για διαρθρωτικές
    δράσεις, το Eυρωπαϊκό Κοινοβούλιο παρατήρησε πως το 2006 περίπου το 84%
    του συνόλου των παρατυπιών καταγράφηκαν στην Ιταλία (228,2 εκατ. ευρώ),
    στην Ισπανία (85,7), στο Ηνωμένο Βασίλειο (59,
    8), στην Πορτογαλία (37,2)
    και στη Γερμανία (27,2).
    ΕΞΠΡΕΣ
    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ
    ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ.
    ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Κ
    ΣΑΝΙΔΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΝ
    ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ.
    Η FAT F, η διεθνής διακυβερνητική αρχή σκοπός της οποίας είναι η ανάπτυξη
    και η προώθηση διεθνών μέτρων για την καταπολέμηση του ξεπλύματος
    βρώμικου χρήματος, έχει χαρακτηρίσει την Ελλάδα μη συνεργάσιμη.
    Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ Κ ΣΑΝΙΔΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΚΑΙ
    ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.,ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ ΖΟΡΜΠΑ,
    ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΒΛΕΠΕ
    http://www.kentri.gr/1/post-472.html#more
    Ο Κ ΣΑΝΙΔΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ
    ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
    ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,.

  15. Rodia

    Ζούμε στην εποχή της παράνοιας. Απλό. Οι εξουσίες είναι φοβερά μπερδεμένες και συγχρόνως διαπλεκόμενες. Πολιτική, Τύπος, Κεφάλαιο, αλληλοσυγκρούονται σε διάφορα μέτωπα. Μερικές εξουσίες εμπλέκονται δευτερευόντως, όπως η δικαστική. Η θρησκευτική επίσης δεν είναι απούσα, παρατηρεί έτοιμη να παρέμβει. Μύλος!
    Η εκτίμησή μου είναι ότι το Κεφάλαιο θα λάβει επιτέλους στα φανερά τη μυστική θέση που κατέχει τις τελευταίες 10ετίες -έναν αιώνα και κάτι ψιλά. Τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες! ή στάχτη στα μάτια, αν προτιμάτε. Μικρές αψιμαχίες σε διάφορα μικρά γηπεδάκια, όπως αυτό που κάνει το Α.Π. Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα, που λένε. Οσο συμφέρει η διαρροή, φύλλο δεν κουνιέται, όταν όμως μεγαλώσει το φαινόμενο, να δούμε τι θα κάνουν τα δικά μας ΜΜΕ. Οταν δλδ νομίσουν πως απειλούνται να χάσουν τη μπουκιά μέσα από το στόμα.
    κλπ κλπ, έγραψα πολλά. Σταματώ εδώ προ το παρόν και… δέχομαι απορίες! 🙂

  16. nikan

    Νομίζεις ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να προωθήσεις το θέμα σου, να μπαίνεις δηλαδή σε ένα άσχετο με το θέμα ποστ και ν' αφήνεις σχόλιο ένα τεράστιο σεντόνι που κανείς δεν θα διαβάσει; Δεν το σβήνω μόνο και μόνο για να μην πεις ότι σε λογοκρίνω αλλά κατά τ' άλλα το θεωρώ απλά σπαμ

  17. porcupine

    Ωραίο κείμενο κι αφορμή για κουβέντα.

    Πάρα πολύ καλό το σχόλιο του Ripcord με το οποίο συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό κι εγώ.

    Να προσθέσω το εξής (είναι παράπλευρο με το θέμα): η λέξη “άναρχος” που χρησιμοποιήθηκε στο κείμενο είναι ενδεικτική μιας κατάστασης. Τόσο άπό τη λειτουργία της φύσης όσο και από την καθημερινή εμπειρία μας, γνωρίζουμε ότι οι άναρχες καταστάσεις δεν είναι αποτελεσματικές, ακριβώς επειδή τείνουν στην αταξία.
    Οι άναρχες καταστάσεις είναι καλές αφορμές για να ξεκινήσει κάτι, αλλά όχι για να καταλήξει σε αυτό.

    (Όποιος αναρωτιέται αν ισχύει αυτό, ας δει λίγο τα αρχεία των bloggers. Παρουσιάζουμε τα posts μας ανά μήνα ή/και ανά κατηγορία ή/και ανά αριθμό σχολίων ή/και … ή/και … και πάει λέγοντας. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι την τάξη την έχουμε όλοι ανάγκη έως ένα βαθμό.)

    Τώρα, η όποια blogόσφαιρα είναι ισοδύναμη της αναρχικής παρουσίασης νέων ακόμα και σε ειδησεογραφικό επίπεδο.
    Από τη μία έχουμε, τόσο στην Ελλάδα όσο και παντού, κάποιους που νέμονται τον τίτλο των “επίσημων ανθρώπων που ενημερώνουν” και σε μεγάλο βαθμό πρόκειται για lobbies, που ελέγχουν και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την όποια εξουσία (πολιτειακή, δικαστική κλπ). Είναι (το λέω ευγενικά) άνθρωποι που δύνανται να κάνουν μεγάλο κακό ανά περίσταση.
    Από την άλλη έχουμε την ανωριμότητα αρκετών bloggers που χρησιμοποιούμε το όπλο μας παράγοντας κείμενα – βούτυρο στο ψωμί των ανθρώπων της προηγούμενης κατηγορίας και το μόνο που μένει, αφού κάτσει η σκόνη, είναι μια γκρίνια και μια μιζέρια ότι δήθεν είμαστε αδικημένοι.

    Πιστεύω ότι η blogόσφαιρα έχει φοβερή δυναμική και μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα όταν οι bloggers βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό μας πριν γράψουμε. Κανένας δεν μπορεί να λογοκρίνει αποτελεσματικά έναν blogger που αυτολογοκρίνεται κι όταν αυτά που γράφει έχουν υπόσταση και ουσία.

    Συγνώμη για το πολύ μεγάλο σχόλιο.

    (Χωρίς να θέλω να επέμβω στα του οίκου σου Νίκο, το να μη διαγράφεις ένα spam κείμενο για να μη χαρακτηριστείς φασίστας, δικαιώνει τον αποστολέα να συνεχίσει να spamάρει. Μια 2η συγνώμη που τελικά επενέβην στα του οίκου σου 🙂 )

  18. nikan

    “…μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα όταν οι bloggers βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό μας πριν γράψουμε” Μ΄ άρεσε αυτό!

    Για τη διαγραφή είναι απλώς θέμα ποσότητας. Αν ήταν δέκα τέτοια σχόλια θα τα διέγραφα χωρίς σκέψη. Ένα απλά χρησιμεύει για να καταδεικνύει μια περίπτωση.

  19. chaca-khan

    Αναλυτικότατο (των σχολίων συμπεριλαμβανομένων) και ενημερωτικότατο.
    thanx 🙂

  20. Rodia

    Ζούμε στην εποχή της παράνοιας. Απλό. Οι εξουσίες είναι φοβερά μπερδεμένες και συγχρόνως διαπλεκόμενες. Πολιτική, Τύπος, Κεφάλαιο, αλληλοσυγκρούονται σε διάφορα μέτωπα. Μερικές εξουσίες εμπλέκονται δευτερευόντως, όπως η δικαστική. Η θρησκευτική επίσης δεν είναι απούσα, παρατηρεί έτοιμη να παρέμβει. Μύλος!
    Η εκτίμησή μου είναι ότι το Κεφάλαιο θα λάβει επιτέλους στα φανερά τη μυστική θέση που κατέχει τις τελευταίες 10ετίες -έναν αιώνα και κάτι ψιλά. Τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες! ή στάχτη στα μάτια, αν προτιμάτε. Μικρές αψιμαχίες σε διάφορα μικρά γηπεδάκια, όπως αυτό που κάνει το Α.Π. Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα, που λένε. Οσο συμφέρει η διαρροή, φύλλο δεν κουνιέται, όταν όμως μεγαλώσει το φαινόμενο, να δούμε τι θα κάνουν τα δικά μας ΜΜΕ. Οταν δλδ νομίσουν πως απειλούνται να χάσουν τη μπουκιά μέσα από το στόμα.
    κλπ κλπ, έγραψα πολλά. Σταματώ εδώ προ το παρόν και… δέχομαι απορίες! 🙂

  21. nikan

    Κα Πασιπουλαρίδου έχετε μπλέξει το metablogging με τη ΔΟΥ Κηφισιάς;;; Πάψτε να αφήνετε τέτοια σχόλια και κυρίως να εκθέτετε σε δημόσια θέα τα τηλέφωνά σας

  22. Rodia

    Τώρα, χάρη στην κυρία Πασιπουλαρίδου, καταλαβαίνω πόσο τυχερή είμαι που δεν έχω μεγάλη ακίνητη περιουσία.. 😉

  23. 1passipoularidou1

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ

    Κύριοι

    Πληροφορήθηκα ότι η ΔΟΥ Κηφισιάς στην οποία υπάγομαι προτίθεται να μου κοινοποιήση πράξη επιβολής φόρου και προστίμου για ανακριβή δήλωση ΦΜΑΠ για τα έτη 1997-98-99 ,όμως με το άρθρο 21 παρ. 1 του ν. 3634/2008, από 1-1-2008 καταργήθηκαν οι διατάξεις των άρθρων 21 έως 35 του ν. 2459/97 που αφορούν τον ΦΜΑΠ, συμπεριλαμβανομένου και του άρθρου 28 παρ. 2. του ν. 2459/97, που όριζε ότι για την έκπτωση του Δημοσίου από το δικαίωμά του να κοινοποιήσει πράξη επιβολής του φόρου και προστίμου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις του άρθρου 102 του ν.δ. 118/73. Εν τοιαύτη περιπτώσει, προκύπτει ότι οι φορολογικές αρχές, από 1-1-2008, έπαυσαν να έχουν πλέον οποιαδήποτε νόμιμη εξουσιοδότηση να κοινοποιούν πράξεις επιβολής φόρου και προστίμου προκειμένου είτε για ανακριβή δήλωση είτε για παράλειψη δήλωσης ΦΜΑΠ.
    Εαν ισχύει κάτι άλλο παρακαλώ να μου το γνωρίσετε. Εχω πρόβλημα σας παρακαλώ βοηθήστε με, πείτε μου αν ενεργούν νόμιμα ή παράνομα.
    Σας στέλνω συνημμένα αντίγραφο της Αιτησεώς μου στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και σημειώνω οτι μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση.
    Με Τιμή

    Δέσποινα Πασιπουλαρίδου
    Τηλ¨210-8135071, 6872946434

    Σας παραθέτω παρακάτω τα:
    Aρθρο 21 του Νόμου 3634/2008
    Λοιπές διατάξεις

    1. Από 1ης Ιανουαρίου του έτους 2008 καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 21 έως 35 του ν.2459/1997 (ΦΕΚ 17 Α΄) που αφορούν το φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας.

    2. Οι διατάξεις των άρθρων 15 έως 17 του ν.3091/2002 (ΦΕΚ 330 Α΄), όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί, διατηρούνται σε ισχύ.
    Αρθρο28 νόμου 2459/1997
    Διαδικασία Βεβαίωσης του φόρου Παραγραφή – Ατέλειες-

    1. Για την καταχώρηση των δηλώσεων. που υποβάλλονται, την έκδοση των πράξεων επιβολής του φόρου την επίδοση των προσκλήσεων, των πράξεων και των υπόλοιπων εγγράφων, την εξώδικη λύση των διαφορών. το απόρρητο των φορολογικών στοιχείων και γενικά τη διαδικασία βεβαίωσης του φόρου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις για την επιβολή του φόρου εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων , όπως ισχύουν, εκτός από τις περιπτώσεις που με τα άρθρα 21 έως 35 του παρόντος ορίζεται διαφορετικά.
    2. Για την έκπτωση του Δημοσίου από το δικαίωμα του να κοινοποιήσει πράξη επιβολής φόρου και προστίμου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις του άρθρου 102 του ν.δ/τος 118/1973.
    απο τα παραπάνω φαίνεται όπως σας γράφω και στην επιστολή μου οτι οι φορολογικές αρχές ,απο 1-1-2008 ,έπαυσαν να έχουν πλέον οποιαδήποτε νόμιμη εξουσιοδότηση να κοινοποιούν πράξεις επιβολής φόρου και προστίμου προκειμένου είτε για ανακριβή δήλωση είτε για παράληψη δήλωσης ΦΜΑΠ. Εκτός εάν ισχύει κάτι άλλο π.χ. κάποια μεταβατική διάταξη που ψηφίστηκε μετά το νόμο ,άλλως το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών ενεργεί παράνομα είναι τόσο απλό.

    Θεωρώ οτι το θέμα αφορά πολύ κόσμο και αξίζει να ασχοληθείτε.

    ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ ΣΕΡΒΙΑΣ 4 Τ.Κ. 10184 ΑΘΗΝΑ
    Γραφείο Υφυπουργού Κυρίου Αντωνίου Μπέζα

    Αίτηση
    Δέσποινας Πασιπουλαρίδου του Παύλου, κατοίκου Δροσιάς Αττικής, οδός
    25ης Μαρτίου 4, Τ.Κ. 14572, τηλ. 2108135071, κιν. 6972946434
    ΑΦΜ 027993042

    Θέμα: Χορήγηση πληροφοριών και στοιχείων σχετικά με έλεγχο δηλώσεων
    ΦΜΑΠ από την Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς.

    Πληροφορήθηκα ότι επελέγην από την Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς για έλεγχο δηλώσεων ΦΜΑΠ ετών 1997-1998-1999.
    Με το άρθρο 21 παρ. 1 του ν. 3634/2008, από 1-1-2008 καταργήθηκαν οι διατάξεις των άρθρων 21 έως 35 του ν. 2459/97 που αφορούν τον ΦΜΑΠ, συμπεριλαμβανομένου και του άρθρου 28 παρ. 2. του ν. 2459/97, που όριζε ότι για την έκπτωση του Δημοσίου από το δικαίωμά του να κοινοποιήσει πράξη επιβολής του φόρου και προστίμου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις του άρθρου 102 του ν.δ. 118/73. Εν τοιαύτη περιπτώσει, προκύπτει ότι οι φορολογικές αρχές, από 1-1-2008, έπαυσαν να έχουν πλέον οποιαδήποτε νόμιμη εξουσιοδότηση να κοινοποιούν πράξεις επιβολής φόρου και προστίμου προκειμένου είτε για ανακριβή δήλωση είτε για παράλειψη δήλωσης ΦΜΑΠ,
    Εν όψει των ανωτέρω σας παρακαλώ να μου γνωρίσετε:
    1. Βάσει ποίων διατάξεων νόμου προβαίνει η Δ.Ο.Υ Κηφισιάς στον πιο πάνω έλεγχο, με σκοπό την κοινοποίηση σχετικής πράξης επιβολής φόρου και προστίμου για ανακριβή δήλωση;
    2. Μετά την άνω κατάργηση της παρ. 2 του άρθρου 28 του ν. 2459/97, από ποιές διατάξεις νόμου προκύπτει ο χρόνος έκπτωσης του Δημοσίου από το δικαίωμά του (εννοείται, αν υφίσταται πλέον τέτ
    ιο δικαίωμα) να κοινοποήσει πράξη επιβολής φόρου και προστίμου προκειμένου είτε για ανακριβή δήλωση είτε για παράλειψη δήλωσης ΦΜΑΠ;
    3. Η Δ.Ο.Υ Κηφισιάς ενεργεί εν προκειμένω οίκοθεν ή κατόπιν εντολής του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (είτε άλλης προϊσταμένης υπηρεσίας); Στην δεύτερη περίπτωση, παρακαλώ να μου χορηγηθεί αντίγραφο της σχετικής εντολής.
    4. Στην περίπτωση που δεν υφίσταται γραπτή εντολή είτε υφίσταται, χωρίς όμως από το κείμενό της να προκύπτει ότι πρόκειται περί γενικής εντολής προς όλες τις Δ.Ο.Υ. της επικρατείας, παρακαλώ να μου γνωρίσετε τα εξής:
    4.1 Πρόκειται περί γενικού μέτρου ή οι εν προκειμένω έλεγχοι δηλώσεων ΦΜΑΠ γίνονται επιλεκτικά σε συγκεκριμένες Δ.Ο.Υ., μεταξύ των οποίων και η Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς;
    4.2 Ελέγχονται όλες οι δηλώσεις ΦΜΑΠ της Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς (είτε και των άλλων Δ.Ο.Υ., όπου γίνονται τέτοιοι έλεγχοι) ή οι υπ’ όψιν έλεγχοι γίνονται κατ’ επιλογήν; Στην δεύτερη περίπτωση, ποιά είναι τα κριτήρια και ο τρόπος της εν λόγω επιλογής γενικώς και ποιά τα ειδικότερα κριτήρια και ο τρόπος της ιδικής μου εν προκειμένω επιλογής;
    Παρακαλώ για άμεση απάντηση.

    23-5-2008
    Η αιτούσα

    Δέσποινα Πασιπουλαρίδου

  24. nikan

    Κα Πασιπουλαρίδου έχετε μπλέξει το metablogging με τη ΔΟΥ Κηφισιάς;;; Πάψτε να αφήνετε τέτοια σχόλια και κυρίως να εκθέτετε σε δημόσια θέα τα τηλέφωνά σας

  25. DrSato

    Είσαι απίστευτος. Δεν θα έγραφα ποτέ πάνω από 1000 λέξεις τζάμπα. :))))))

  26. Rodia

    Τώρα, χάρη στην κυρία Πασιπουλαρίδου, καταλαβαίνω πόσο τυχερή είμαι που δεν έχω μεγάλη ακίνητη περιουσία.. 😉

  27. DrSato

    Είσαι απίστευτος. Δεν θα έγραφα ποτέ πάνω από 1000 λέξεις τζάμπα. :))))))

  28. DrSato

    Είσαι απίστευτος. Δεν θα έγραφα ποτέ πάνω από 1000 λέξεις τζάμπα. :))))))

Comments are closed.