Τα τραίνα που φύγαν

Θέλω ν’ ανέβω αύριο Θεσσαλονίκη κι η πρώτη μου επιλογή μέσου ήταν το τραίνο. Τι φυσιολογικώτερο να ψάξω την ιστοσελίδα του ΟΣΕ για να δω τα δρομολόγια;

Αμ δε!

Δείτε παρακάτω το αποτέλεσμα της αναζήτησης:

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;

17 thoughts on “Τα τραίνα που φύγαν

  1. Θανάσης Δεληγιάννης

    Αυτό μάλιστα είναι το “καινούργιο” site, που μία δουλεύει, μία όχι. Το προηγούμενο φυσικά δούλευε μία χαρά, τουλάχιστον στα δρομολόγια. Για online κρατήσεις ή έκδοση εισιτηρίων φυσικά ούτε λόγος. Πάλι καλά που δημιουργήθηκε τα τελευταία 3-4 χρόνια το 1110 και γλυτώνεις τις απίστευτες ουρές και τους εκνευρισμούς στα γκισέ…

  2. Oneiros

    ..είναι δυνατόν;

    ..είναι δυνατόν;

    Κι όμως είναι.

    Ξεκινώντας απ' την εποχή του Τρικούπη ακόμα, αυτή η χώρα είχε πάμπολλες ευκαιρίες να αναπτύξει γρήγορα και ασφαλή δίκτυα σταθερών τροχιών που θα εξυπηρετούσαν όλους τους ηπειρωτικούς προορισμούς, αλλά το τρένο αυτό το χάσαμε, όπως και πολλά άλλα.

  3. nikan

    Επειδή όπως καταλαβαίνεις αναγκάστηκα να πάω εκεί για εισητήρια, είχε 50 άτομα πριν από μένα και όλα τα πλην intercity δρομολόγια γεμάτα. Χρόνος αναμονής γύρω στην μια ώρα. Κατέληξα στο αυτοκίνητο.

  4. Θανάσης Δεληγιάννης

    Γενικά πάντως αν τύχει ξανά και μπορεί να κατέβεις εργάσιμες ώρες και ημέρες, στα γραφεία του ΟΣΕ στη Σίνα είναι συνήθως πιο ήρεμα τα πράγματα. Προσωπικά πάντως όταν ξέρω την ημερομηνία του ταξιδιού μου 48 ώρες πριν επιβαρύνομαι με το κόστος του courier (3 ευρώ περίπου) και ησυχάζω.

  5. λ:ηρ

    Πάλι καλά! Εγώ πέρσι έβρισκα τρένα που <a href=”http://sandbox.cs.uchicago.edu/blog_el/?p=146″πήγαιναν στο Ναύπλιο αλλά δεν επέστρεφαν.

  6. Θανάσης Δεληγιάννης

    Αυτό μάλιστα είναι το “καινούργιο” site, που μία δουλεύει, μία όχι. Το προηγούμενο φυσικά δούλευε μία χαρά, τουλάχιστον στα δρομολόγια. Για online κρατήσεις ή έκδοση εισιτηρίων φυσικά ούτε λόγος. Πάλι καλά που δημιουργήθηκε τα τελευταία 3-4 χρόνια το 1110 και γλυτώνεις τις απίστευτες ουρές και τους εκνευρισμούς στα γκισέ…

  7. nikan

    Επειδή όπως καταλαβαίνεις αναγκάστηκα να πάω εκεί για εισητήρια, είχε 50 άτομα πριν από μένα και όλα τα πλην intercity δρομολόγια γεμάτα. Χρόνος αναμονής γύρω στην μια ώρα. Κατέληξα στο αυτοκίνητο.

  8. Θανάσης Δεληγιάννης

    Γενικά πάντως αν τύχει ξανά και μπορεί να κατέβεις εργάσιμες ώρες και ημέρες, στα γραφεία του ΟΣΕ στη Σίνα είναι συνήθως πιο ήρεμα τα πράγματα. Προσωπικά πάντως όταν ξέρω την ημερομηνία του ταξιδιού μου 48 ώρες πριν επιβαρύνομαι με το κόστος του courier (3 ευρώ περίπου) και ησυχάζω.

  9. coolplatanos

    Το αντιμετώπισα κι εγώ πρόσφατα αυτό. Εβαζα και ξαναέβαζα στοιχεία και δεν έβγαζε τίποτα από αποτελέσματα. Δεν ήξερα για το 1110 αρχικά που σου απαντάνε σχετικά σύντομα και πήρα ένα άλλο νούμερο, που δεν το θυμάμαι τώρα, από τις πληροφορίες του ΟΤΕ και που για να φτάσεις να ακούσεις τα δρομολόγια πας από παραμπομή σε παραμπομπή, γιατί έχουν ενσωματώσει όλες τις υπηρεσίες εκεί (προπο-λαχεία, δρομολόγια με όλα τα μέσα κλπ) και εννοείται χρεώνεσαι και τσιμπάει σέντσια η υπηρεσία.
    Στη διαδρομή συζητούσαμε με έναν ελεγκτή και μας έλεγε ότι έχει εγκαταληφθεί πλήρως ο ΟΣΕ, έχουν έλλειψη ακόμα και τροχών, διότι σχεδιάζονται οι νέες γραμμές που θα πηγαίνεις Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και στόχος είναι να πουληθεί σε ιδιώτη εννοείται όταν πια θα έχει ευτελιστεί η τιμή μου και παράλληλα θα είναι στο παρά κάτι έτοιμος για τα νέα δρομολόγια υψηλών ταχυτήτων που θα φέρουν πελατεία πλέον για τον ιδιώτη.
    Επειδή πρόσφατα είχα κάνει και ένα θέμα σχετικά με τα τρένα για ένα εφημεριδάκι και το είχα ψάξει λίγο είναι αλήθεια αυτό που μας έλεγε ο ελεγκτής και το θέμα έχουν ανακινήσει αρκετά οι Οικολόγοι Πράσινοι, επειδή το τρένο είναι από τα πιο “πράσινα” μέσα μεταφοράς διότι με λιγότερο κόστος και λιγότερη ρύπανση μπορούν να προσφέρουν μεγάλο μεταφορικό έργο.
    Αλλά… το κράτος είναι μόνο για να σώζει τους ιδιώτες όταν φτάνουν σαν τις τράπεζες να τα κάνουν μπάχαλο. Τότε ξέρει να δημιουργεί κεφάλαια για να βοηθήσει να σωθούν όσοι παίζανε με τα φράγκα του κόσμου και φυσικά να συγκεντρωθούν σε ελάχιστα χέρια, διότι αυτό θα γίνει μετά από όλη αυτή την οικονομική κρίση. Τώρα οι υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς θυμούνται πάλι το κράτος, αλλά στις περιπτώσεις της υγείας π.χ. ή του περιβάλλοντος όπου θα μπορούσαν να επενδυθούν κρατικά κεφάλαια και να εξυγιανθούν επιχειρήσεις όπως ο ΟΣΕ καλή ώρα και να γίνουν κερδοφόρες το ξεχνάνε… Οπως το ξεχάσανε και όταν ξεπουλήσανε τον κερδοφόρο ΟΤΕ, ενώ πρώτα φροντίσανε να συνταξιοδοτήσουν σε βάρος όλων των υπολοίπων της κοινωνίας ανθρώπους ακόμα ενεργούς και να μας “διδάξουνε” το “βόλεμα”. Nikan δεν έχω χρόνο αυτό το διάστημα διότι έχω και για τον “γερμανικό” πλέον ΟΤΕ να γράψω κάποια πραγματάκια στη σελίδα μου. Εκεί να δεις γέλιο… :-)

  10. Ava

    Και να σκεφτείς ότι την περίοδο 2000-20002, που χρησιμοποιούσα πολύ συχνά το τρένο, η εφαρμογή αναζήτησης δρομολογίων λειτουργούσε μια χαρά και εμφάνιζε πολλές λεπτομέρειες (τιμές, είδος αμαξοστοιχίας, στάσεις, υπηρεσίες που προσφέρονταν στο τρένο κ.ά.). Κρατούσα τα στοιχεία του δρομολογίου που με ενδιέφερε, πήγαινα στο γειτονικό πρακτορείο και αυτό ήταν… Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε και μια ανακοίνωση ότι σύντομα θα είναι δυνατή και η online κράτηση θέσης για τα Intercity. Τι κρίμα που πηγαίνουμε πίσω αντί για εμπρός…

  11. coolplatanos

    Το αντιμετώπισα κι εγώ πρόσφατα αυτό. Εβαζα και ξαναέβαζα στοιχεία και δεν έβγαζε τίποτα από αποτελέσματα. Δεν ήξερα για το 1110 αρχικά που σου απαντάνε σχετικά σύντομα και πήρα ένα άλλο νούμερο, που δεν το θυμάμαι τώρα, από τις πληροφορίες του ΟΤΕ και που για να φτάσεις να ακούσεις τα δρομολόγια πας από παραμπομή σε παραμπομπή, γιατί έχουν ενσωματώσει όλες τις υπηρεσίες εκεί (προπο-λαχεία, δρομολόγια με όλα τα μέσα κλπ) και εννοείται χρεώνεσαι και τσιμπάει σέντσια η υπηρεσία.
    Στη διαδρομή συζητούσαμε με έναν ελεγκτή και μας έλεγε ότι έχει εγκαταληφθεί πλήρως ο ΟΣΕ, έχουν έλλειψη ακόμα και τροχών, διότι σχεδιάζονται οι νέες γραμμές που θα πηγαίνεις Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και στόχος είναι να πουληθεί σε ιδιώτη εννοείται όταν πια θα έχει ευτελιστεί η τιμή μου και παράλληλα θα είναι στο παρά κάτι έτοιμος για τα νέα δρομολόγια υψηλών ταχυτήτων που θα φέρουν πελατεία πλέον για τον ιδιώτη.
    Επειδή πρόσφατα είχα κάνει και ένα θέμα σχετικά με τα τρένα για ένα εφημεριδάκι και το είχα ψάξει λίγο είναι αλήθεια αυτό που μας έλεγε ο ελεγκτής και το θέμα έχουν ανακινήσει αρκετά οι Οικολόγοι Πράσινοι, επειδή το τρένο είναι από τα πιο “πράσινα” μέσα μεταφοράς διότι με λιγότερο κόστος και λιγότερη ρύπανση μπορούν να προσφέρουν μεγάλο μεταφορικό έργο.
    Αλλά… το κράτος είναι μόνο για να σώζει τους ιδιώτες όταν φτάνουν σαν τις τράπεζες να τα κάνουν μπάχαλο. Τότε ξέρει να δημιουργεί κεφάλαια για να βοηθήσει να σωθούν όσοι παίζανε με τα φράγκα του κόσμου και φυσικά να συγκεντρωθούν σε ελάχιστα χέρια, διότι αυτό θα γίνει μετά από όλη αυτή την οικονομική κρίση. Τώρα οι υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς θυμούνται πάλι το κράτος, αλλά στις περιπτώσεις της υγείας π.χ. ή του περιβάλλοντος όπου θα μπορούσαν να επενδυθούν κρατικά κεφάλαια και να εξυγιανθούν επιχειρήσεις όπως ο ΟΣΕ καλή ώρα και να γίνουν κερδοφόρες το ξεχνάνε… Οπως το ξεχάσανε και όταν ξεπουλήσανε τον κερδοφόρο ΟΤΕ, ενώ πρώτα φροντίσανε να συνταξιοδοτήσουν σε βάρος όλων των υπολοίπων της κοινωνίας ανθρώπους ακόμα ενεργούς και να μας “διδάξουνε” το “βόλεμα”. Nikan δεν έχω χρόνο αυτό το διάστημα διότι έχω και για τον “γερμανικό” πλέον ΟΤΕ να γράψω κάποια πραγματάκια στη σελίδα μου. Εκεί να δεις γέλιο… :-)

  12. λ:ηρ

    Υπάρχει σχόλιό μου (με σύνδεσμο) από χτες του οποίου η τύχη αγνοείται. Μήπως το φαγε το σπαμόφιλτρο;

  13. Ava

    Και να σκεφτείς ότι την περίοδο 2000-20002, που χρησιμοποιούσα πολύ συχνά το τρένο, η εφαρμογή αναζήτησης δρομολογίων λειτουργούσε μια χαρά και εμφάνιζε πολλές λεπτομέρειες (τιμές, είδος αμαξοστοιχίας, στάσεις, υπηρεσίες που προσφέρονταν στο τρένο κ.ά.). Κρατούσα τα στοιχεία του δρομολογίου που με ενδιέφερε, πήγαινα στο γειτονικό πρακτορείο και αυτό ήταν… Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε και μια ανακοίνωση ότι σύντομα θα είναι δυνατή και η online κράτηση θέσης για τα Intercity. Τι κρίμα που πηγαίνουμε πίσω αντί για εμπρός…

  14. λ:ηρ

    Υπάρχει σχόλιό μου (με σύνδεσμο) από χτες του οποίου η τύχη αγνοείται. Μήπως το φαγε το σπαμόφιλτρο;

Comments are closed.