MTV – MySpace: μια νέα συμμαχία

Είχα γράψει πριν λίγο καιρό για τον καινούργιο τρόπο που βρήκε το youtube να βγάλει λεφτά:

Παρακολουθείς ένα τρέιλερ από μια καινούργια ταινία, σ’ αρέσει και θες να την αγοράσει. Κάτω από το βίντεο υπάρχει ένας σύνδεσμος που σε παραπέμπει στο ανάλογο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ίδιο ισχύει και για το μουσικό κομμάτι που ακούς ή το ηλεκτροπαιχνίδι που βλέπεις.

Η ιδέα είναι πολύ καλή κι απενοχοποιεί και τους χρήστες. Ακριβώς γι αυτό βρίσκει μιμητές.
Το μουσικό κανάλι MTV που παλιότερα ανησυχούσε για το παράνομο υλικό του που ανέβαινε στο MySpace τώρα κάνει στροφή 180 μοιρών και ζητάει την ενθάρρυνση των χρηστών στο να κάνουν ότι έκαναν ως τώρα παράνομα.

Γιατί;

Γιατί χαρη στη χρήση μιας τεχνολογίας fingerprinting, της Auditude, τώρα το MTV μπορεί να γνωρίζει πότε και που ανεβαίνει υλικό του και να το μετατρέπει σε μια ευκαιρία διαφήμισης του, προβολής συνδέσμων για αγορά του πρωτότυπου υλικού κτλ.  Δείτε την εικόνα:

Έτσι το user generated content, που δεν είναι ακριβώς user produced, γίνεται user initiated promotion.

Με την ελπίδα ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμα του youtube και του mtv μπορούμε να προσβλέπουμε σε μέλλον με λιγότερες εντάσεις και παραλογισμούς.

[via]

Reblog this post [with Zemanta]