Θεωρία twitter

Πριν ένα χρόνο και έντεκα μέρες ξεκίνησα ένα μπλογκ στα αγγλικά, το webtropic.  Παρότι αρχικά είχα κατά νου να είναι πιο business oriented,  στην πορεία του χρόνου έγινε το σημειωματάριο των σκέψεων μου για θέματα γύρω από social media (δεν μπορώ να ξεφύγω, γμτ) που για κάποιο λόγο θεωρούσα ότι αφορούσαν ένα ευρύτερο κοινό (ευρύτερο από το ελληνικό εννοώ). Κοιτώντας τώρα λίγο προς τα πίσω διαπίστωσα ότι έχω αφιερώσει αρκετά ποστ σε θέματα γύρω από το twitter.

Σκέφτηκα ότι θα άξιζε τον κόπο να τα συλλέξω και να τα ξαναπροβάλω γιατί πιστεύω ότι κάτι λένε.

Ακολουθούν σε ανάποδη χρονολογική σειρά.

Αυτό το ποστ ήρθε σαν απόρεια του The twitter follower fallacy όπου κάποιοι μου έλεγαν ότι  ναι, δεν έχει σημασία πόσους followers έχεις αλλά πόσο γίνεσαι retweet.

Εδώ μάλλον δικαιωμένος βγήκα, αφού το tweetdeck  στην τελευταία του έκδοση, αποθηκεύει τις ομάδες στον server του και μπορείς να τις ανακτήσεις από άλλη μηχανή κι άλλο client.

Αυτό το ποστ το αγαπάω πολύ γιατί είναι εντελώς κόντρα στο ρεύμα σε ότι έχει σχέση με το twitter.

Μια γενική απορία που αφορά όλα τα microblogging εργαλεία, και βέβαια το twitter.

Αυτό το έγραψα την εποχή που είχα ξεκινήσει να διαβάζω το GroundSwell.  Και καμαρώνω σα γύφτικο σκεπάρνι γιατί ο ένας από τους δύο συγγραφείς του  Groundswell, o Josh Bernhoff, μπήκε και σχολίασε αποδεχόμενος στην ουσία το επιχείρημά μου και δηλώνοντας ότι στην επόμενη έκδοση του Social Technographics θα κάνουν σχετικές προσαρμογές.

Αυτό το ποστ μάλλον θα έπρεπε να το αφιερώσω στον φίλο μου τον Πάνο για το urlborg του οποίου βασικά γράφω.