Μήπως έχει σχέση με το οτι το Πάσχα ήταν νωρίτερα φέτος; Αν δεις στην ανάλυση http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESY…, φαίνεται κάθε χρόνο μια αύξηση του κύκλου εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο το μήνα του Πάσχα, απλά φέτος διαφαίνεται ότι μετατοπίζεται αυτή η αύξηση ένα μήνα νωρίτερα.
Μα η σύγκριση είναι με πέρσι. Αν υπάρχει εποχική αύξηση υπάρχει και στις δυο χρονιές. Έστω και με τη χρονική μετατόπιση που λες, θα υπήρχε ένα overlap κατά 50%. Επίσης, αν θυμάσαι, πριν το Πάσχα όλοι γκρίνιαζαν πόσο πεσμένη είναι η αγορά.
Θυμάσαι που τα συζητούσαμε, όταν είχε πρωτοανακοινωθεί το μέτρο με τις αποδείξεις, ότι ξαφνικά ο Μπαρμπα-Μήτσος ο τυροπιτάς από κει που “πούλαγε” 10 τυρόπιτες, ξαφνικά θα πουλάει 100 και μάλιστα εν μέσω κρίσης; Και το καλό είναι (αν φυσικά το εκμεταλλευτούν), ότι αυτά τα δεδομένα θα είναι πλέον η βάση. Δεν θα μπορεί ο Μπαρμπα Μήτσος του χρόνου, που ίσως να έχει χαλαρώσει λίγο το καταναλωτικό κοινό, να εμφανίσει πάλι ότι πουλάει 10 τυρόπιτες.
Μήπως έχει σχέση με το οτι το Πάσχα ήταν νωρίτερα φέτος;
Αν δεις στην ανάλυση http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESY…, φαίνεται κάθε χρόνο μια αύξηση του κύκλου εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο το μήνα του Πάσχα, απλά φέτος διαφαίνεται ότι μετατοπίζεται αυτή η αύξηση ένα μήνα νωρίτερα.
Μα η σύγκριση είναι με πέρσι. Αν υπάρχει εποχική αύξηση υπάρχει και στις δυο χρονιές. Έστω και με τη χρονική μετατόπιση που λες, θα υπήρχε ένα overlap κατά 50%. Επίσης, αν θυμάσαι, πριν το Πάσχα όλοι γκρίνιαζαν πόσο πεσμένη είναι η αγορά.
Είναι όντως περίεργο…
Θυμάσαι που τα συζητούσαμε, όταν είχε πρωτοανακοινωθεί το μέτρο με τις αποδείξεις, ότι ξαφνικά ο Μπαρμπα-Μήτσος ο τυροπιτάς από κει που “πούλαγε” 10 τυρόπιτες, ξαφνικά θα πουλάει 100 και μάλιστα εν μέσω κρίσης;
Και το καλό είναι (αν φυσικά το εκμεταλλευτούν), ότι αυτά τα δεδομένα θα είναι πλέον η βάση. Δεν θα μπορεί ο Μπαρμπα Μήτσος του χρόνου, που ίσως να έχει χαλαρώσει λίγο το καταναλωτικό κοινό, να εμφανίσει πάλι ότι πουλάει 10 τυρόπιτες.