Επειδή το χτεσινό ποστ κίνησε αρκετού κόσμου το ενδιαφέρον, κι επειδή τέθηκαν ενδιαφέροντα ερωτήματα, είπα να προχωρήσω λίγο την ανάλυση:
Τα κίνητρα των αναζητήσεων αποτυπώνονται στις κατηγορίες που παραθέτει η Google. Η μεγαλύτερη κατηγορία είναι νέα τοπικού ενδιαφέροντος. Μετά έρχονται κατηγορίες που έχουν σχέση με τουρισμό. Κι εδώ είναι ενδιαφέρον να δούμε που στεκόμαστε σε σχέση με ανταγωνιστικές χώρες.Έτσι, αν κάνουμε μια σύγκριση με την γείτονα Τουρκία, βλέπουμε τα ακόλουθα:
Συγκρίνοντας με τις Ευρωπαϊκές χώρες του Νότου, παρατηρούμε ότι πτωτική τάση αφορά επίσης την Ισπανία και την Ιταλία, ενώ η Πορτογαλία δείχνει να σταθεροποείται μετά μια αρχική πτώση.
Τέλος, αν δούμε τις μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες, κερδισμένη βγαίνει η Γαλλία.
Αξίζει περισσότερος πειραματισμός. Νομίζω ότι μπορούν να βγουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Τέλος, έτσι για να ξέρουμε που στεκόμαστε δείτε το παρακάτω: USA vs Facebook
Μμμ,αυτά είναι πολύ πιο σαφή και μάλλον αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Το USA vs Facebook δεν κατάλαβα. Εχει περισσότερη αναζήτηση το facebook; Χα! χα! τώρα το συνειδητοποίησα! Εκανα κι εγώ διάφορα πειράματα με όρους ανά την ελληνική επικράτεια και γέλαγα με κάποια στοιχεία. Ισως κάνω ένα ποστ κάποια στιγμή αν βρω το κέφι.
Μμμ,αυτά είναι πολύ πιο σαφή και μάλλον αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Το USA vs Facebook δεν κατάλαβα. Εχει περισσότερη αναζήτηση το facebook; Χα! χα! τώρα το συνειδητοποίησα! Εκανα κι εγώ διάφορα πειράματα με όρους ανά την ελληνική επικράτεια και γέλαγα με κάποια στοιχεία. Ισως κάνω ένα ποστ κάποια στιγμή αν βρω το κέφι.
μου αρέσει που το Turkey αυξάνει κάθε των ευχαριστιών!!!
μου αρέσει που το Turkey αυξάνει κάθε των ευχαριστιών!!!