Ακούει η Vodafone τη μπλογκόσφαιρα;

Vodafone
Image via Wikipedia

Ο Πάρις σε μια σειρά από τρία ποστ (1,2,3) περιγράφει την με αίσιο τέλος περιπέτεια του με τη  Vodafone στην προσπάθεια να αναβαθμίσει τη σύνδεση του σε Dataplan για iphone.

Το ενδιαφέρον είναι αυτό το σημείο:

Σήμερα δέχτηκα ένα τηλέφωνο, προς τιμήν της Vodafone να το ομολογήσω, απο τα κεντρικά για μια πιο συγκεκριμένη πληροφόρηση. Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι τελικά κάποιοι άνθρωποι παρακολουθούν την blog-όσφαιρα. Ως πελάτης δηλώνω αρκετά ευχαριστημένος για τα corporate reflex της εταιρίας – είναι σημαντικό. Εγώ όπως και όλοι μας αφήνουμε αρκετά λεφτά κάθε μήνα και σε μερικές περιπτώσεις ένα μικρό ενδιαφέρον δίνει μια πολυ καλύτερη εικόνα.

Αν πραγματικά το ‘παρακολουθούν την την blog-όσφαιρα’ ισχύει και πληροφορήθηκαν την περίπτωση του μέσα από τους ‘ωτακουστές’ τους, κι όχι γιατί απλά το περιστατικό του μεταφέρθηκε από τους dealers στα κεντρικά, τότε αυτό είναι είδηση και μάλιστα μεγάλη.
Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα απ’ αυτό που λέω.

Αυτό που εννοώ είναι ότι το να παρακολουθεί μια εταιρεία του μεγέθους της  Vodafone τα social media, είναι πολύ προχωρημένο για τον ελληνικό χώρο. Δεν γίνεται με το να μπαίνουν κάνα δυο υπάλληλοι να διαβάζουν που και που κανένα μπλογκ. Απαιτεί εργαλεία συγκεκριμένα και κυρίως -κι αυτό είναι το σημαντικώτερο- μια social media στρατηγική.  Κι αυτό σίγουρα είναι κάτι που θάθελα να το ξέρω αλλά και που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά στην υιοθέτηση των νέων μέσων κι από άλλους οργανισμούς.

Κι επιπλέον, βλέπουμε στο παράδειγμα του Πάρι ότι αυτή η  στραγηρική  αποδίδει:

Ως πελάτης δηλώνω αρκετά ευχαριστημένος

Βέβαια τα παραπάνω χρήζουν μιας επιβεβαίωσης. Και γι αυτό γράφω αυτό το ποστ. Αν η Vodafone ακούει (και θέλει), μπορεί να επιβεβαιώσει..

11 thoughts on “Ακούει η Vodafone τη μπλογκόσφαιρα;

  1. Petty01

    Σκεφτόμουν ότι μία εταιρία με το μέγεθος και την οργάνωση της Vodafone θα πρέπει να μεταφέρει τα παράπονα των πελατών με οργανωμένες διαδικασίες κ όχι μέσω κάποιας τυχαίας ωτακουστικής παρακολούθησης. Μακάρι να υπάρχει όντως σχέδιο σχετικό με social media.

  2. Petty01

    Σκεφτόμουν ότι μία εταιρία με το μέγεθος και την οργάνωση της Vodafone θα πρέπει να μεταφέρει τα παράπονα των πελατών με οργανωμένες διαδικασίες κ όχι μέσω κάποιας τυχαίας ωτακουστικής παρακολούθησης. Μακάρι να υπάρχει όντως σχέδιο σχετικό με social media.

  3. nikan

    Μια διάκριση: το 'ακούει' δεν σημαίνει μόνο 'ακούει τα παράπονα'. Μπορεί να είναι brand monitoring, να προσπαθεί δηλαδή η εταιρεία να αντιληφθεί πόσο αξία έχει το brand της στον κόσμο.
    Έπειτα για το customer care, που προφανώς αναφέρεσαι, η vodafone έχει μεγάλο σχετικό τμήμα. Η παρακολούθηση των social media είναι συμπληρωματική αυτού. Δεν πρόκειται για 'either – or'

  4. nikan

    Μια διάκριση: το 'ακούει' δεν σημαίνει μόνο 'ακούει τα παράπονα'. Μπορεί να είναι brand monitoring, να προσπαθεί δηλαδή η εταιρεία να αντιληφθεί πόσο αξία έχει το brand της στον κόσμο.
    Έπειτα για το customer care, που προφανώς αναφέρεσαι, η vodafone έχει μεγάλο σχετικό τμήμα. Η παρακολούθηση των social media είναι συμπληρωματική αυτού. Δεν πρόκειται για 'either – or'

  5. dimitris

    Από την εμπειρία μου που έχω από την εταιρεία πάντως μάλλον αργοκίνητη σε θέματα customer care μου φαίνεται. ´Ισως δικαιολογημένα λόγω μεγέθους αλλά εκτιμώ ότι μάλλον κατά τύχη και όχι λόγω συστηματικής παρακολούθησης των social media βγήκε ο javapapo στο ραντάρ τους. Μακάρι να διαψευσθεί αυτή η εκτίμηση μου με το να υπάρξει κάποιου είδους επιβεαίωση/παρουσίαση της τακτικής της για τα social media στο εταιρικό της blog ή στο twitter της. Χε.

  6. dimitris

    Από την εμπειρία μου που έχω από την εταιρεία πάντως μάλλον αργοκίνητη σε θέματα customer care μου φαίνεται. ´Ισως δικαιολογημένα λόγω μεγέθους αλλά εκτιμώ ότι μάλλον κατά τύχη και όχι λόγω συστηματικής παρακολούθησης των social media βγήκε ο javapapo στο ραντάρ τους. Μακάρι να διαψευσθεί αυτή η εκτίμηση μου με το να υπάρξει κάποιου είδους επιβεαίωση/παρουσίαση της τακτικής της για τα social media στο εταιρικό της blog ή στο twitter της. Χε.

  7. dimitris

    Όπως έγραψα και στου javapapo αν του ανέφεραν το blog στην επικοινωνία τους, να ψαχτούμε γιατί σίγουρα υπάρχει πλάνο – τουλάχιστον για το monitoring – και αν υπάρχει, το έχει κάνει inhouse η vodafone??? και άλλες τέτοιες απορίες που ελπίζω να μας τις λύσει.

  8. dimitris

    Όπως έγραψα και στου javapapo αν του ανέφεραν το blog στην επικοινωνία τους, να ψαχτούμε γιατί σίγουρα υπάρχει πλάνο – τουλάχιστον για το monitoring – και αν υπάρχει, το έχει κάνει inhouse η vodafone??? και άλλες τέτοιες απορίες που ελπίζω να μας τις λύσει.

  9. fuentedance

    Εγώ ως αγανακτισμένος πελάτης της Vodafone κρατάω με δυσκολία το στόμα μου κλειστό γιατί προβλέπω να τρώω μήνυση αν πω έστω και τη μισή αλήθεια για αυτή την ….. εταιρεία. Όχι ότι θα χάσω αλλά βαριέμαι τα πολλά πήγαινε έλα στα δικαστήρια. Σαν πελάτη πάντως αν θέλουν να με ξαναδούν μπορούν ΜΟΝΟ στο video!

  10. fuentedance

    Εγώ ως αγανακτισμένος πελάτης της Vodafone κρατάω με δυσκολία το στόμα μου κλειστό γιατί προβλέπω να τρώω μήνυση αν πω έστω και τη μισή αλήθεια για αυτή την ….. εταιρεία. Όχι ότι θα χάσω αλλά βαριέμαι τα πολλά πήγαινε έλα στα δικαστήρια. Σαν πελάτη πάντως αν θέλουν να με ξαναδούν μπορούν ΜΟΝΟ στο video!

  11. Σχολή Χορού

    Εγώ ως αγανακτισμένος πελάτης της Vodafone κρατάω με δυσκολία το στόμα μου κλειστό γιατί προβλέπω να τρώω μήνυση αν πω έστω και τη μισή αλήθεια για αυτή την ….. εταιρεία. Όχι ότι θα χάσω αλλά βαριέμαι τα πολλά πήγαινε έλα στα δικαστήρια. Σαν πελάτη πάντως αν θέλουν να με ξαναδούν μπορούν ΜΟΝΟ στο video!

Comments are closed.