Περισσότερο insight

Επειδή το  χτεσινό ποστ κίνησε αρκετού κόσμου το ενδιαφέρον, κι επειδή τέθηκαν ενδιαφέροντα ερωτήματα, είπα να προχωρήσω λίγο την ανάλυση:

Τα κίνητρα των αναζητήσεων αποτυπώνονται στις κατηγορίες που παραθέτει η  Google. Η μεγαλύτερη κατηγορία είναι νέα τοπικού ενδιαφέροντος. Μετά έρχονται κατηγορίες που έχουν σχέση με τουρισμό. Κι εδώ είναι ενδιαφέρον να δούμε που στεκόμαστε σε σχέση με ανταγωνιστικές χώρες.Έτσι, αν κάνουμε μια σύγκριση με την γείτονα Τουρκία, βλέπουμε τα ακόλουθα:
Picture 10
Συγκρίνοντας με τις Ευρωπαϊκές χώρες του Νότου, παρατηρούμε ότι πτωτική τάση αφορά επίσης την Ισπανία και την Ιταλία, ενώ η Πορτογαλία δείχνει να σταθεροποείται μετά μια αρχική πτώση.
Picture 11
Τέλος, αν δούμε τις μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες, κερδισμένη βγαίνει η Γαλλία.

Picture 12

Αξίζει περισσότερος πειραματισμός. Νομίζω ότι μπορούν να βγουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Τέλος, έτσι για να ξέρουμε που στεκόμαστε δείτε το παρακάτω: USA vs Facebook
Picture 9

4 thoughts on “Περισσότερο insight

  1. coolplatanos

    Μμμ,αυτά είναι πολύ πιο σαφή και μάλλον αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Το USA vs Facebook δεν κατάλαβα. Εχει περισσότερη αναζήτηση το facebook; Χα! χα! τώρα το συνειδητοποίησα! Εκανα κι εγώ διάφορα πειράματα με όρους ανά την ελληνική επικράτεια και γέλαγα με κάποια στοιχεία. Ισως κάνω ένα ποστ κάποια στιγμή αν βρω το κέφι.

  2. coolplatanos

    Μμμ,αυτά είναι πολύ πιο σαφή και μάλλον αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Το USA vs Facebook δεν κατάλαβα. Εχει περισσότερη αναζήτηση το facebook; Χα! χα! τώρα το συνειδητοποίησα! Εκανα κι εγώ διάφορα πειράματα με όρους ανά την ελληνική επικράτεια και γέλαγα με κάποια στοιχεία. Ισως κάνω ένα ποστ κάποια στιγμή αν βρω το κέφι.

Comments are closed.