Next11: αναζητώντας την οικονομία δεδομένων

Την επόμενη βδομάδα πηγαίνω στο Next11, που γίνεται στο Βερολίνο. Είμαι καλεσμένος σαν official blogger που εκπροσωπεί την Ελλάδα, κάτι που το θεωρώ τιμητικό.

Εντάξει, την τρέλα μου με τα διεθνή μεγάλα συνέδρια/events  οι παλιοί αναγνώστες αυτού του blog θα την ξέρετε. Και για να την εξηγήσω μια (άλλη) μια φορά: δεν είναι ότι τα θεωρώ τα απολύτως χρήσιμα ή διαφωτιστικά ή δεν ξέρω γω τι. Είναι που μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω κόσμο και, κυρίως, ν’ αφήσω για λίγες μέρες το μυαλό μου να περιπλανηθεί σε άλλες σφαίρες. Ιδιαίτερα τώρα, που με την κρίση, πλέει συνεχώς μέσα σε γκρίζα νέφη.

Το θέμα του συγκεκριμένου συνεδρίου όμως έχει ένα παραπάνω ενδιαφέρον. Δεν είναι του τύπου τι-καλή-που-είναι-η-τεχνολογία, τι-γουάου-τα-σταρταπ, πόσο-εχουν-κυριαρχήσει-τα-social-media. Είναι πιο ψαγμένο. Ίσως πολύ πιο ψαγμένο. Και με τον συνοπτικό τρόπο που το περιγράφουν, αρχικά παραπλανητικό: Data Love! Τι στο καλό πάει να πει αυτό;

Business developers, marketing experts and agency managers are faced with the challenge to create new applications out of the ever-growing data stream with added value for the consumer. In our data-driven economy, the consumer is in the focus point of consideration. Because his behaviour determines who wins, what lasts and what will be sold. Data is the crucial driver to develop relevant products and services for the consumer.

Η παραπάνω προσέγγιση είναι εστιασμένη στην επιχειρηματική πλευρά αυτού που λέμε data driven economy και γι αυτό τα tracks του συνεδρίου είναι InternationalCommerceMedia,SocialMobileBranding and Technology.

Υπάρχουν όμως και διαστάσεις που ακροθιγώς έχουν συζητηθεί και στην Ελλάδα: πως χρησιμοποιείς δημόσια δεδομένα για να ερευνήσεις και ελέγξεις τους κυβερνώντες, πως το άνοιγμα των δεδομένων μπορεί να γίνει η πρώτη ύλη για παραγωγή νέων υπηρεσιών μερικώς απ’ αυτές εξαγώγιμων. Και βέβαια, πως η πρόκληση που θέτει η διαχείριση του όλο και μεγαλύτερου όγκου δεδομένων που παράγονται online θα φέρει στο προσκήνιο κλάδους ολόκληρους που θα διαμορφώσουν αύριο την τεχνολογία και την αξιοποίηση της.

Μ’ αυτές τις λίγες και γενικές σκέψεις στο μυαλό, θα προσπαθήσω να πάρω κάποιες ιδέες από τον καταιγισμό των παρουσιάσεων και να μεταφέρω εδώ και, γενικώτερα, πίσω, ότι νομίζω ότι αξίζει να κρατήσουμε. Ζητώ επιείκεια  λοιπόν αν την επόμενη βδομάδα σας βομβαρδίσω με συνεδριακό υλικό στο twitter και στο facebook. Άλλωστε η προσοχή είναι ένα νόμισμα που γυρνάει πολύ γρήγορα.

3 thoughts on “Next11: αναζητώντας την οικονομία δεδομένων

  1. ellinida

    Το μάρκετινγκ προσαρμόζεται στην κρίση; Μάλλον ο τίτλος του ποστ θα έπρεπε να είναι “το Μάρκετινγκ ποτέ δεν πεθαίνει”. Ωστόσο ενδιαφέρον ακούγεται όλο αυτό. Καλά να περάσεις.

    1. Nikos Anagnostou Post author

      Κρίση; Ποιά κρίση; Για Γερμανία μιλάμε. Είχαν το καλύτερο εξαγωγικό τρίμηνο ever.

  2. MilitaryRaiden

    Είναι που’ναι το Βερολίνο θεϊκό – είναι όμως και το θέμα πολύ ενδιαφέρον! Ανυπομονώ για τα νέα -συγχαρητήρια για την πρόσκληση & καλό ταξίδι!!!

Comments are closed.